فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد:

قلیان شغل کاذبی که جوانان را داغون می کند / دستگیری ۵۵ نفر در طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 125275
قلیان شغل کاذبی که جوانان را داغون می کند / دستگیری ۵۵ نفر در طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: وقتی رویکرد برخی این باشد که چرا در رفسنجان با قلیان مبارزه می شود نمی توان نتیجه خوب گرفت ، شغل کاذب قلیان جوانان را داغون می کند، قلیان یعنی مواد مخدر ، فرق نمی کند در آن شیشه میریزند و مصرف می کنند و با مصرف ان اولین قدم های اعتیاد شروع می شود.

خانه » اجتماعی » قلیان شغل کاذبی که جوانان را داغون می کند / دستگیری ۵۵ نفر در طرح جمع آوری متکدیان در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، سرهنگ نصرالله عباسی در همایش مبارزه با مواد مخدر که صبح امروز با حضور مسئولین شهرستان و جمع از مدیران دستگاههای فرهنگی در فرمانداری رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: مواد مخد بلای خانمان سوزی است که چشم نگران جهانیان را معطوف خود کرده و مخصوص ما نیست حتی کشورهای استکباری که دلشان نمی خواهد ما که خط مقدم ورود مواد مخدر هستیم نفعی ببریم به شدت گرفتار هستند.

وی افزود: کشور ما به خاطر همسایگی کشورهای افغانستان و پاکستان به عنوان منبع تولید کننده مواد مخدر سنتی، در خط مقدم ورود این مواد قرار دارد و در دنیا جمهوری اسلامی از لحاظ مقابله بامواد مخدر رتبه اول را داراست و در این راه شهدای عزیزی را فدای سالم سازی جامعه کرده ایم.

عباسی خاطر نشان کرد: در سال گذشته رفسنجان در استان در موضوع برخورد با خرده فروشان مواد مخدر مقام اول را کسب و در سه ماهه اول سال جاری نیز ۷۳ درصد افزایش کشفیات برخورد با خرده فروشان و ۲۱۳ نفر خرده فروش دستگیر شدند.

این مسئول تصریح کرد: کار برخورد مشارکت عمومی و همه جانبه را می طلبد کار یک واحد نیست متولی ان همه هستند همه باید تلاش کنند در بحث مواد مخدر و سایر جرائم؛ در اصل برخورد، فرهنگ اجتماعی مقدم بر برخورد نظامی و انتظامی است، برخورد اجتماعی سپر فولادی می سازد برای جوانان و خانواده برای مقابله با مواد مخدر.

عباسی بیان داشت:وقتی رویکرد برخی این باشد که چرا در رفسنجان با قلیان مبارزه می شود نمی توان نتیجه خوب گرفت ، شغل کاذب قلیان جوانان را داغون می کند، قلیان یعنی مواد مخدر ، فرق نمی کند در آن شیشه میریزند و مصرف می کنند و با مصرف ان اولین قدم های اعتیاد شروع می شود.

وی با بیان اینکه ما می توانیم شهر بدون قلیان داشه باشیم افزود:  در سه ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصدی کاهش جرائم را داشتیم و سال گذشته در استان اول بوده ایم و در ماموریت های ۱۱۰ با وجود مشکلات باز هم در استان مقام اول را کسب کردیم.

عباسی با اشاره به آغاز طرح جمع اوری متکدیان در رفسنجان اظهار داشت: در اولین روز اجرا ۵۵ نفر دستگیر شدند که اکثریت معتاد بودند اعتیاد سرمنشا تمام جرایم و تخلفات است.

وی تصریح کرد: درست است از قبل مهاجران غیر بومی ترکیب جمعیتی شهرستان بهم خورد و ما با معضلاتی روبه رو کرده اما عملکرد هم خوب نبوده و نیاز به کار جهادی است.

برچسب ها:
جمع آوری متکدیان فرمانده انتظامی رفسنجان قلیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • سامان

    شما ها جیبی برای ملت دوخته اید....

    محمد

    باسلام.حتما" به گوش جناب سرهنگ برسانید!!! اولا": که می گوین کل قلیان خانه جمع شده است !!باید گفت خیر نور چشمی ها از جمله رستوران های سنتی پارتی گلفت هنوز عرضه می کنند / دوما" :چرا هنوز مغازه های زیادی هستند قلیان و تنباکو به قول خودشان(جناب سرهنگ) با طعم مواد مخدر!!! به فروش می رسانند و هیچ برخوردی صورت نگرفته سوما": جناب سرهنگ رفسنجان رتبه اول در مشروبات الکلی دارد +خرده فروشی مواد مخدر بگیید توی این مدت چکار کرده اید فقط شعار ندهید لطف

    محمد

    باسلام.حتما" به گوش جناب سرهنگ برسانید!!! اولا": که می گوین کل قلیان خانه جمع شده است !!باید گفت خیر نور چشمی ها از جمله رستوران های سنتی پارتی گلفت هنوز عرضه می کنند / دوما" :چرا هنوز مغازه های زیادی هستند قلیان و تنباکو به قول خودشان(جناب سرهنگ) با طعم مواد مخدر!!! به فروش می رسانند و هیچ برخوردی صورت نگرفته سوما": جناب سرهنگ رفسنجان رتبه اول در مشروبات الکلی دارد +خرده فروشی مواد مخدر بگیید توی این مدت چکار کرده اید فقط شعار ندهید لطفا"
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان