امام جمعه موقت رفسنجان در خطبه های نمازجمعه مطرح کرد:

برخی جریان های سیاسی داخلی موضعی را آماج تهمت قرار داده اند که دشمن بیرونی می خواهد / سپاه مظهر عینی استقلال کشور است

  • شناسه خبر: 125152
برخی جریان های سیاسی داخلی موضعی را آماج تهمت قرار داده اند که دشمن بیرونی می خواهد / سپاه مظهر عینی استقلال کشور است

امام جمعه موقت گفت: سپاه پاسداران به عنوان مظهر عینی استقلال کشوراست سلاح ها و تجهیزات مورد نیازسپاه در نیروی زمینی و دریایی توسط خودشان تولید می شود و نگاهی به بیگانگان ندارند ،تعجبی نیست که امروز سنگر استقلال طلبانه ما و نماد عدم توجه به بیگانگان هدف دشمنان قرار گیرد اما جای تاسف است برخی جریان های سیاسی داخلی در پازل غرب حرکت می کنند و همگام با دشمنان بیرونی، موضعی را آماج تهمتها قرار می دهند که دشمن می خواهد .

خانه » سیاسی » برخی جریان های سیاسی داخلی موضعی را آماج تهمت قرار داده اند که دشمن بیرونی می خواهد / سپاه مظهر عینی استقلال کشور است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه موقت رفسنجان ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه،مردم را به تقوی الهی سفارش کرد و اظهار داشت :همه ما در سفر اخرت نیاز به توشه داریم که باید نسبت به ان توجه داشته باشیم .
وی به هفتم تیر ماه سال ۶۰ وشهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره کرد و افزود :قدر زر را زرگر شناخت هنوز کسانی هستند که بهشتی را نشناختند امام (ره) ایشان را خوب شناختند به طوریکه بعد از شهادت ایشان فرمودند “بهشتی به تنهایی برای ما یک امت بود “.
وی بیان داشت :یک مدیر موفق و لایق شش خصلت را دارا است ،دانش بالا در حد اجتهاد، به چندین زبان دنیا مسلط بودن ، صعه صدر و ظرفیت بالا از خصلتهای یک مدیر موفق است .
امام جمعه موقت رفسنجان افزود : با سخاوت بودن و بخیل نبودن از دیگر خصلتهای یک مدیر موفق است به طوریکه شهید بهشتی می فرمودند من ۱۸ ساعت برای این ملت خدمت می کردم فقط ۶ ساعت به زندگی شخصی می پردازم ،یک مدیر چون شهید بهشتی باید فصاحت ، بلاغت بیان و شجاعت داشته باشد و مرعوب دشمن داخلی و خارجی نشود .
وی نفوذ معنوی و پایگاه معنوی را از خصلت ششم یک مدیر موفق دانست و گفت :ایت الله بهشتی معمار و پایه گذار دستگاه قضایی بودند ،امروز شهید زنده انقلاب بر ما رهبری می کند و توطئه دشمنان ما برای ترور رهبر فرزانه ما در سال ۶۰ ناکام ماند .
حجت الاسلام سید محمود حسینی تصریح کرد :از ۶ تا ۱۲ تیر سال ۶۰ به عنوان روز افشای حقوق بشر امریکایی نامیدند ،ما دو حقوق بشر داریم یک حقوق بشر اسلامی که حتی به ما می گوید به حیوانات هم رحم کنید و ظلم نکنید ،حقوق بشری دیگر هم داریم مختص امریکائیها و اسرائیهاست که جنایات وحشیانه ادم کشی را انجام می دهند .
وی افزود :تمام جنایات امریکائیها در دهه ۶۰ اتفاق افتاد به گفته رهبر فرزانه نباید انها را فراموش کرد ،ما هرگز نباید جنایات کوردلان را فراموش کنیم .
وی از سپاه پاسداران به عنوان مظهر عینی استقلال کشور یاد کرد و گفت :سلاح ها و تجهیزات مورد نیازسپاه در نیروی زمینی و دریایی توسط خودشان تولید می شود و نگاهی به بیگانگان ندارند ،تعجبی نیست که امروز سنگر استقلال طلبانه ما و نماد عدم توجه به بیگانگان هدف دشمنان قرار گیرد اما جای تاسف است برخی جریان های سیاسی داخلی در پازل غرب حرکت می کنند و همگام با دشمنان بیرونی، موضعی را آماج تهمتها قرار می دهند که دشمن می خواهد .
امام جمعه موقت رفسنجان بیان داشت :می گویند چرا سپاه کار اقتصادی می کند ؟سپاه یک نیروی نظامی است و چه ربطی به کار اقتصادی دارد ؟در حالیکه چه دولتهای گذشته و هم دولت فعلی خودشان از سپاه پاسداران دعوت کردند در کار اقتصادی و معیشتی مردم همکاری کنند .
وی افزود :سردار محمدعلی جعفری در حاشیه جلسه راهبردی سپاه فرمود “خود را مامور حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ان می دانیم و معتقدیم که تلاش برای قطع وابستگی مردم و اقتصاد از بیگانگان از مقاصد مهم این حفاظت است ما به درخواست دولت وارد عرصه سازندگی شده ایم .
حجت الاسلام حسینی در ادامه بیان داشت : اول تیر ماه سالروز سازمان تبیلغات اسلامی به فرمان امام (ره) است که این سازمان در زمینه ساماندهی مداحان ومبلغان خدمات ارزنده ای ارائه داده است ،پشتیبانی از مدارس در رشته علوم و معارف از دیگر خدمات این سازمان است که کمتر کسی از ان خبر دارد .
وی افزود :خانواده ها فرزندان خود را در مدارس رشته علوم و معارف اسلامی ثبت نام کنند تا فضای اسلامی و معنوی در فرزندان بیشتر شود .
وی بیان داشت :کسانیکه نوارهای صوتی مرحوم ایت ا… فلسفی که در زمان دیکتاتوری سخنرانی کرده اند دارند به سازمان تبلیغات اسلامی تحویل دهند تا ما سخنرانیهای این مرد بزرگ را به صورت کتاب در اختیار مردم قرار دهیم .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • دلسوز

    درود بر سید انقلابی . اما یک توقع و خواهش از شما مدیر سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان که از معدود مدیران اول انقلاب هستید: بهتر است اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان اطلاع رسانی و از ظرفیت همگان خصوصا جوانان مومن وانقلابی شهرستان و کسانی که علاقه مند هستند و نظراتی دارند در این زمینه استفاده بهینه شود و سپس براساس اهداف سازمان، ظرفیتهای سازمان،نظرات متخصصین و مردم و خصوصا جوانان علاقه مند برنامه های مختلف(کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت) تدوین و در نهایت با کمک مردم و صاحب نظران و متخصصان امور فرهنگی اجرا شود و انشاالله همانطور که تا الان شاهد بودیم در آینده شاهد پیشرفت هرچه بیشتر مردم شهرستان در زمینه فرهنگ اسلامی وایرانی باشیم. من الله توفیق. ضمن تشکر از دوستان دست اندر کار مجموعه خانه خشتی در انعکاس اخبار صحیح و مفید برای شهرستان تقاضا دارم این سخن دوستانه و منتقدانه مرا که به یقین سخن بسیاری از دلسوزان فرهنگی شهرستان هست به حاج آقا حسینی برسانند. اجرتون با برادر شهیدش سیدعباس حسینی.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان