مدیرعامل باشگاه صنعت مس مطرح کرد :

رسیدن به فرهنگ برد با اخلاق شایسته و سخت کوشی

  • شناسه خبر: 125133
رسیدن به فرهنگ برد با اخلاق شایسته و سخت کوشی

مدیرعامل باشگاه صنعت مس گفت :مادر این جمع به دنبال تفرقه و خودخواهی نیستیم و با ان کنار نمی اییم فلسفه این باشگاه یک فرهنگ برد می باشد و فرهنگ برد در کنار اخلاق شایسته و سخت کوشی ، تمرین سخت ،اطاعت کردن از مافوق به وجود می اید .

خانه » ورزشی » رسیدن به فرهنگ برد با اخلاق شایسته و سخت کوشی

به گزارش خانه خشتی ؛ محمود محمودنیا مدیرعامل باشگاه صنعت مس در جلسه معارفه بازیکنان ، کادر فنی تیم و آغاز تمرینات تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان برای حضور در رقابتهای لیگ دسته اول اظهار داشت:خوشحال هستم که در جمع باصفای شما حضور دارم و قطعا همه کسانیکه اینجا حضور دارند همه یک خانواده و تیم هستیم که روزهای سختی را در پیش رو داریم و انسانهای سخت کوش با تلاش به اهداف خود می رسند .

وی تصریح کرد :همه باید کمک کنیم ،ما یک تیم با کیفیت با  انگیزه های بالا هستیم و باید به این فکرکنیم که یک تیم برنده باشیم .

مدیرعامل باشگاه صنعت مس افزود :ما باید یک شخصیت تیمی خوبی داشته باشیم ، با همدلی به اهداف اصلی خود می رسیم .

وی بیان داشت :برای وضعیت خوب در فصل ۹۶- ۹۷ باید تلاش کنیم و همراهی و تمرکز سرلوحه کارمان باشد.

محمودنیا فلسفه تیم را اتحاد همراه با تلاش دانست و گفت :کیفیت تمرینات را  با سخت کوشی و همدلی می توانیم بالا ببریم و ورود به مسابقات می تواند نشان دهد که ما یک تیم برنده هستیم .

وی تصریح کرد :ما اینجا برای منافع شخصی جمع نشده ایم منافع تک تک ما ،پرسنل و همه بازیکنان اینجاست ،ما نباید خودخواهی و خودمحوری کنیم همه باهم هستیم.

مدیر عامل جدید باشگاه مس رفسنجان اذعان داشت :مادر این جمع به دنبال تفرقه و خودخواهی نیستیم و با ان کنار نمی اییم فلسفه این باشگاه یک فرهنگ برد می باشد و فرهنگ برد در کنار اخلاق شایسته و سخت کوشی ، تمرین سخت ،اطاعت کردن از مافوق به وجود می اید .

محمودنیا بیان داشت :سعی کردم با ریا و صادقانه باشم و اگر قولی هم به شما داده ام تمام تلاش خود را به کار می بندم که به قولها عمل کنم .

وی افزود :از این تیم می خواهم تمرکز و تلاش خود را برای بازیهای لیگ بگذارد باید ارتقا و پیشرفت کنید و من هم در حل مشکلات کنار شما هستم و شما باید تابع سرمربی و کادر فنی خود باشید .

محمودنیا گفت :همه با هم همدل و متحد به دنبال پیشرفت هستیم  .

 

 

 

برچسب ها:
فرهنگ برد محمودنیا مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان