نماینده مردم رفسنجان در مراسم نماز عید فطر عنوان کرد:

وضعیت اشتغال در رفسنجان خوب نیست / فرودگاه رفسنجان بزودی به جاده اصلی تهران به زاهدان دسترسی پیدا می کند

  • شناسه خبر: 124964
وضعیت اشتغال در رفسنجان خوب نیست / فرودگاه رفسنجان بزودی به جاده اصلی تهران به زاهدان دسترسی پیدا می کند

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در رفسنجان خوب نیست خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم برای بزرگترین دغدغه رهبری که اقتصاد و تولید و اشتغال است بتوانیم در شهرستان قدمی برداریم و شاهد جهش در این بحث باشیم.

خانه » اجتماعی » وضعیت اشتغال در رفسنجان خوب نیست / فرودگاه رفسنجان بزودی به جاده اصلی تهران به زاهدان دسترسی پیدا می کند

به گزارش خانه خشتی ، احمد انارکی محمدی در سخنرانی پیش از اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان با تبریک این روز به حادثه ترورریستی مجلس اشاره کرد اظهار داشت: از مردم، مسئولین و همه کسانی که نگران بودند و آن روز تماس گرفتند تشکر و قدردانی می کنم امیدوارم که بتوانم خدمت گزاری صادق را به شما مردم داشته باشیم.

 

وی در ادامه به بحث کشاورزی شهرستان رفسنجان پرداخت و بیان داشت: به دلیل خشکسالی های پی در پی ، تحریم ها و استفاده از سموم کشاورزی نابجا امروز دچار مشکلاتی شدیم که امسال امیدورایم به خصوص در نیمه دوم سال بهبودی را شاهد باشیم.

اقامه نماز عید فطر در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان رفسنجان با حضور مردم شهید پرو و مسئولین شهرستان

اقامه نماز عید فطر در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان رفسنجان با حضور مردم شهید پرو و مسئولین شهرستان

انارکی با اینکه فضای کسب و کار کشور در رنکینگ جهانی دو پله صعود داشته است تصریح کرد: این نشان از حرکت روبه جلو ماست اما فاصله زیادی داریم که باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: از سوی مجلس ششم برنامه خوبی تنظیم شده و موراد خوبی دارد که امیدواریم بتوانیم در شهرستان از این موارد در کلیه زمینه ها استفاده کنیم به عنوان مثال در بحث ورزش و جوانان از محل ۲۷ صدم درصدی که برای ارزش افزوده تخصیص داده شده بتوانیم امسال شاهد شکوفایی در بخش های مختلف ورزش و سلامتی مردم باشیم .

انارکی محمدی خاطر نشان کرد: در بحث اشتغال روستایی ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی دولت و مجلس تخصیص یافته تا بتوانیم سهیم باشیم و جذب کنیم و زمینه های ان را اماده کنیم.

وی بیان داشت: ۴۰ هزار هکتار اراضی بدون سند وجود دارند که با آب چاههای مجاز تحت شرب هستند که دغدغه این را داشتیم که نتوانیم از مصوبات و تهسیلات بانکی در بحث کشاورزی استفاده کنیم که موافقت شد تا به این اراضی از محل تسهیلات آبیاری تحت فشار برای مدیریت آب، تسهیلات اعطا شود.

نماینده مردم رفسنجان دشت رفسنجان را یکی از بحرانی ترین مناطق کشت از نظر کمبود آب دانست و بیان داشت: با مدیریت خوب شما مردم می توان اقدامات خوبی انجام شود و به نتیجه مناسب دست یافت.

وی افزود: با اجرایی شدن طرح بارور کردن ابرها در رفسنجان تا ۱۰ درصد افزایش بارندگی را خواهیم داشت.

انارکی محمدی در خصوص تعیین قیمت پسته نیز بیان داشت:  قیمت پسته با این حجم پسته امسال باید مدیریت شود تا قیمتی در خور کشاورزان داشته باشیم.

نماینده مردم رفسنجان از تکمیل دوبانده شدن و آسفالت جاده نوق تا انار تا دوسال آینده خبر داد و گفت: آسفالت جاده رفسنجان و بافق که ۲۸ کیلومتر آن باقی مانده است تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و یک ارتباط خوبی بین کرمان و یزد ایجاد خواهد شد.

وی افزود: فرودگاه رفسنجان که دارای زیر ساختهایی خوبی است بزودی به جاده اصلی تهران به زاهدان دسترسی پیدا می کند.

وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در رفسنجان خوب نیست خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم برای بزرگترین دغدغه رهبری که اقتصاد و تولید و اشتغال است بتوانیم در شهرستان قدمی برداریم و شاهد جهش در این بحث باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: مطالعات گاز رسانی برای روستای دره در و راویز رفسنجان انجام شده و قول می دهیم که با سرعت بیشتری انجام شود هرچند صعب العبور بودن منطقه مشکلاتیرا بوجود آورده است.

 

 

برچسب ها:
اشتغال رفسنجان فرودگاه رفسنجان نماز عید فطر در رفسنجان نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان