دادستان رفسنجان مطرح کرد :

کاهش ٢٠ درصدی سرقت در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 124959
کاهش ٢٠ درصدی سرقت در شهرستان رفسنجان

دادستان رفسنجان گفت :در خصوص شاخص های امنیتی در شهرستان با تلاش مجموعه نیروی انتظامی ،در سال ۹۵ با کاهش ۲۰ درصد،سرقت در شهرستان روبرو بودیم .

خانه » اجتماعی » کاهش ٢٠ درصدی سرقت در شهرستان رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رئیسی نژاد دادستان رفسنجان پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته قوه قضائیه در جمع خبرنگاران به نقش مهم قوقه قضائیه اشاره کرد و اظهار داشت :دادسرا در قبال کشف جرائم وظیفه دارد، بستگی به شکایات و امکانات و نیروی انسانی که دارد تلاش کرده است کارنامه خوبی را در شهرستان رفسنجان داشته باشد .
وی تصریح کرد :رفسنجان به عنوان یکی از شهرستانهای با امنیت پایدار، در سطح استان مطرح می باشد ،با توجه به تلاشهای نیروی انتظامی ،امنیتی و اطلاعاتی در رفسنجان می شود ما شاهد امنیت در این شهرستان هستیم
دادستان بیان داشت :دادسرای رفسنجان در سال ۹۵ جزو دادسراهای برتر استان بوده بوده است و موفق شده است ۱۰ درصد امار پرونده های جریانی را کاهش بدهد علی رغم افزایش ورودی به دادسرا ، با تلاش همکاران ،قریب ده درصد از موجودی پرونده ها کاهش یافته است .
وی به کاهش ۱۰درصدی پرونده های اجرای احکام اشاره کرد و گفت :در خصوص شاخص های امنیتی در شهرستان با تلاش مجموعه نیروی انتظامی ،در سال ۹۵ با کاهش ۲۰ درصد،سرقت در شهرستان روبرو بودیم .
وی افزود :امسال در خصوص برخورد با سرقت های خرد برنامه ریزی را در دستور کار قرار دادیم ،برخورد با خرد فروشان مواد مخدر و و مشروبات الکی جزو اولیت های ماست .
دادستان تصریح کرد :احساس امنیت یکی ارکان مهم در جامعه است ،در دادسرا شعبات ویژه سرقت تشکیل دادیم با دقت و سرعت بالاتری نسبت به پرونده های سرقت اقدام می کنیم .
وی با بیان اینکه برنامه هایی برای مقابله با مواد مخدر داریم گفت : مردم در بحث امینت و عدالت با مجموعه قضایی همکاری لازم را داشته باشند همه به این باور رسیده ایم که برقراری امنیت و عدالت بدون همکاری مردم امکان پذیر نیست در تمام مسائل و پرونده ها مردم می توانند در کنار ما و با همکاری انها رسیدگی بهتری نسبت به
پرونده ها داشته باشیم .
دادستان بیان داشت :مردم خود را از حادثه ای که باعث مخل نظم اجتماعی و امنیتی باشد مصون بدارند اطلاعات خود را در خصوص پرونده ای که میدانند در اختیار قوه قضائیه بگذارند تا در روند رسیدگی پرونده ها مارا همکاری کنند .
وی ادامه داد :ما امروز در صورتی می توانیم بگوییم که امنیت ما رو به رشد خواهد بود که مردم پا به عرصه بگذارند .

برچسب ها:
دادستان رفسنجان رفسنجان سرقت سرقت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان