فرماندار رفسنجان در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس مطرح کرد:

اتحاد رمز تداوم انقلاب / اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک کشور مورد تجاوز دشمنان قرار گیرد

  • شناسه خبر: 124772
اتحاد رمز تداوم انقلاب / اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک کشور مورد تجاوز دشمنان قرار گیرد

فرماندار رفسنجان گفت:دشمنان بدانند اینجا ایران است و این ملت قهرمان ایران است که با رهبری های هوشمندانه و اقتدار ارتش ،نیروهای انتظامی، سپاه مقتدر و دستگاه اطلاعاتی ذره ای نخواهند گذاشت ذره ای از خاک کشور مورد تجاوز دشمنان قرار گیرد.

خانه » اجتماعی » اتحاد رمز تداوم انقلاب / اجازه نخواهیم داد ذره ای از خاک کشور مورد تجاوز دشمنان قرار گیرد

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در رفسنجان با اشاره به حضور باشکوه مردم روزه دار این خطه در این مراسم اظهار داشت: روز قدس نماد وحدت ملی علیه استکبار است و امروز بلند شدن اراده و عزم مسلمانان علیه اسرائیل غاصب و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: توجه به فرامین اسلام ناب محمدی باعث پیروزی و حرکت این انقلاب به سمت جلو می شود و انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه امام(ره) شکل گرفت و تداوم و استمرار ان با رهبری های هوشمندانه و خردمندانه امام خامنه ای(مدظله العالی) است.

ملانوری اتحاد و حضور ملت بزرگ اسلامی عامل مهم تداوم انقلاب برشمرد و بیان داشت: پیامبر عظیم الاشان اسلام بارها بر اتحاد مسلمانان اشاره کردند و فرمودند مسلمانان در برابر بیگانگان یک دست هستند و تاکید ائمه اطهار، امام راحل و رهبر  فرزانه انقلاب نیز بر همین مهم بوده است.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: نباید با حرفها و کردارمان در جامعه اسلامی و انقلابی ما اختلاف بیافتد و ملت های مسلمان از جمله ایران اسلامی باید مواظب همدلی و اتحادشان باشند.

وی تصریح کرد: امروز یکی از نقشه های جدی دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است و به راه انداختن گروه های تروریستی تکفیری و داعش برای ایجاد اختلاف میان مسلمانان است.

ملانوری نجات را در گروه اتحاد و همدلی دانست و گفت: همه می دانیم ما به اندازه کافی در بیرون مرزها دشمن داریم نیاز به دشمن تراشی در داخل نداریم نقشه های شوم دشمن نمونه ای از این دشمنی های قسم خورده در اطراف مرزها ست و دشمن بیرونی به اندازه کافی هست.

وی افزود: نباید باعث ایجاد تفرقه شویم خداوند گروه گروه شدن مسلمانان را در راستای مسیر دشمنان دانسته نباید اختلاف باعث شود نیروهای توانمند ما از بین رود.

ملانوری بیان داشت: از برکات جمهوری اسلامی ایجاد امنیت بسیار خوب در این کشور در میان آتش افروزی های کشورهای منطقه است .

وی به اتفاقات اخیر و حرکت های تروریستی در کشور اشاره کرد و گفت: دشمن در این حوادث اقتدار نظام و پاسخ اندک ما را دید و شکست های بزرگی را متحمل شدند، در این حوادث قریب به ۶۰ نفر از اشرار و تروریست های در استانهای مرزی به هلاکت رسیدند در حمله موشکی سپاه مقتدر بیش از ۱۷۰ نفر تروریستها به هلاکت رسیدند.

فرماندار رفسنجان خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند اینجا ایران است و این ملت قهرمان ایران است که با رهبری های هوشمندانه و اقتدار ارتش ،نیروهای انتظامی، سپاه مقتدر و دستگاه اطلاعاتی ذره ای نخواهند گذاشت ذره ای از خاک کشور مورد تجاوز دشمنان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اصلا جای نگرانی برای مباحث ناامنی برای کشور ما نیست این حوادث ملت ما را بیدارتر می کند هوشیاری دستگاههای اطلاعاتی و حضور دستگاههای نظامی و انتظامی نخواهد گذاشت ناامنی در کشور باشد.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مسائل شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد :ما در بحث امنیتی افزایش ۲۵ % و کاهش ۳۰ % جرائم در شهرستان را شاهد هستیم .
فرماندار با بیان اینکه در طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی صورت گرفته است گفت :در بخش سلامت ۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین و قریب ۴ میلیارد تومان توسط مجتمع مس سرچشمه سرمایه گذرای شده است .
وی افزود :همه مردم به برکت طرح نظام سلامت بیمه سلامت شده اند .
ملانوری از افزایش پیشرفت در حوزه کشاورزی خبر داد و گفت :در حوزه کشاورزی با احداث گلخانه ها و شبکه هاب ابیاری تحت فشار اقدامات خوبی صورت گرفته است و همچنین مشکل سیستم های تخصصی شبکه های ابیاری حل شده است .
وی افزود :برای هر هکتار ۷ میلیون تومان کمک بلاعوض به کشاورزان می شود و همچنین برای احداث گلخانه و زیر کشت بردن امی شود .
فرماندار با بیان اینکه ما به دنبال احداث تصفیه خانه مرکزی اب شهرستان هستیم گفت :در حوزه اب شرب و همچنین جاده ها و اصلاح جاده هم در حوزه روستا ها و هم در حوزه شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است .
وی افزود :شهرستان رفسنجان به علت اینکه بحرانی ترین دشت معرفی شده است بحث باروری ابرها می تواند برای رفسنجان راه گشا باشد در شهرستان ساعات ابری خوبی داریم با بارورشدن انها میتوان ۱۵درصد به بارندگی شهرستان افزود .
ملانوری بیان داشت :اصلی ترین و ضروری ترین برنامه این دولت ایجاد همدلی و اتحاد بین مسئولین و ارگانها و ایجاد انگیزه برای خیرین جهت سرمایه گذاری در شهرستان می باشد که در سایه این اتحاد سرماهی گذاران به شدت به منطقه ویژه اقتصادی ورود پیدا کرده اند .
فرماندار از افتتاح هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد و گفت :در این سه سال اخیر بیش از ده برابر گذشته در شهرستان سرمایه گذاری انجام شده است با ۲۸ میلیارد تومان اعتبار دولتی امسال بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح کرده ایم .
وی افزود : پروژه کروفوم با سرمایه گذاری چین ،پروژه خورشیدی ،بسته بندی پسته مواد شوینده وبهره برداری از بزرگترین خانه خشتی جهان وهتل بزرگ رفسنجان و …. تا اوایل مهرماه افتتاح می شوند .
ملانوری به طرح احیاگران ابادی در راستای ایجاد اشتغال در روستاها تاکید کرد و گفت :با ارائه تسهیلات و گذاشتن دوره های اموزشی برای روستائیان و ایجاد شورای اقتصاد مقاومتی در روستاها و استفاده از تمام ظرفیتهای و موقعیتهای شغلی در روستا به اجرایی شدن این طرح کمک خواهیم کرد .
وی از ایجاد ۱۰۰ واحد تولیدی خیاطی برای دوخت فرم مدارس و موسسات در شهرستان خبر داد و گفت :بیش از ۲۵ هزار فرم مدارس خارج از شهرستان وارد می شد ولی احداث این واحدها در ایجاد اشتغال موثر می باشد حمایت همه جانبه موسسات و مردم استقبال از این واحدها در خوداکتفا شدن شهرستان در فرم مدارش موثر است .
فرماندار با بیان اینکه شهری بدون گدا داشته باشیم به بحث متکدیان اشاره کرد و گفت :تمام متدکیان خارجی و داخلی و کودکان خیابانی شناسایی شده اند که بیش از ۹۰ درصد انها نیازمند واقعی نیستند و برخی ماهی تا ۴تا ۵ میلیون تومان درامد دارند .
وی افزود :جمع اوری متدکیان از دهم تیرماه به صورت جدی صورت می گیرد و در خصوص شناسایی متدکیان نیازمند و غیر نیازمند اقدامات لازم صورت می گیرد ،متدکیان نیازمند به موسسات خیریه و متدکیان بیگانه با برخورد قضایی طرد داده می شوند و متکدیان معلول نیازمند هم به بهزیستی تحویل داده خواهند شد .

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها:
اتحاد راهپیمایی روز قدس در رفسنجان فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان