در بیانیه انصار حزب الله رفسنجان آمده است:

حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمله موشکی دیگری بر قلب اسرائیل است

  • شناسه خبر: 124728
حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمله موشکی دیگری بر قلب اسرائیل است

حضور حداکثری مسلمانان جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمله موشکی دیگری بر قلب اسرائیل و تکمیل کننده امنیت منطقه است.

خانه » سیاسی » حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمله موشکی دیگری بر قلب اسرائیل است

به گزارش خانه خشتی ،  انصار حزب الله رفسنجان در آستانه روز جهانی قدس و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود:

 

بسم الله الرحمن الرحیم سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ

هرچه بیشتر از ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ یعنی زمان نامگذاری روز قدس میگذرد ابعاد جدیدی از عمق نگاه راهبردی امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز هویدا میشود ، درست زمانی که دولتهای عربی پس از قبول چندین شکست نظامی در برابر اسرائیل “راهبرد سازش” را بر “راهبرد مقاومت” ترجیح دادند ، امام خمینی(ره) با صدور نامه ای خطاب به مسلمانان جهان ، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و حمایت از آرمان های فلسطین نامگذاری کردند و روح تازه ای بر پیکر رنجور مقاومت دمیدند.
قدس ، فصل مبارزات خونین تاریخ “مقاومت اسلامی” که برگ برگ آن ، یادمان فریادی بی کرانه ، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار ، شجاعت و شهامت است.
حمد و سپاس بی پایان قادر متعال را که به ما توفیق داد تا پس از درک ایام و لیالی نورانی ماه ضیافت الهی ، به یمن میراث گرانقدر حضرت امام(ره) با حضور شکوهمند و پر صلابت در آورد گاه بزرگ روز جهانی قدس بار دیگر عزم و اراده مستحکم خود در حمایت از آرمان قدس شریف و انتقاضه ملت مظلوم فلسطین را در معرض دید جهانیان قرار دهیم.
اکنون با گذشت ۳۷ سال از ابتکار معجزگون و آینده نگر معمار کبیر انقلاب اسلامی و راهبرد حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) آرمان آزادی بیت المقدس فراتر از مرز های جهان اسلام ، جغرافیای تحت سیطره قدرت های سلطه گر را تحت تاثیر قرار داده و با همراه ساختن جوامع و ملت های حق طلب ، عدالت خواه و ظلم ستیز ، رویای صهیونیستی “تسلط از نیل تا فرات” و تحقق “خاورمیانه بزرگ” باطل شده است و جبهه مقاومت اسلامی و نهضت ضد استکباری با اقتدار و صلابت در حال عبور هوشمندانه از پیچ تاریخی و حصول آمادگی برای نقش آفرینی در ساختار و هندسه آتی جهان هستند.
روز قدس ، جهانی است ، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد ؛ روز مقابله مستضعفین با مستکبران بوده و روزی است که باید ملت های مستضعف در مقابل متکبران اعلان وجود کنند و این جرثومه های فساد را به زباله دان ها بریزند.
راهپیمایی روز قدس بهترین نماد وحدت یکپارچگی ملت ایران و همنوایی آنها با مردم مظلوم فلسطین است و حادثه تروریستی تهران اراده ملت برای حضور در راهپیمایی روز قدس را مصمم تر کرده است.
حضور حداکثری مسلمانان جهان اسلام در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمله موشکی دیگری بر قلب اسرائیل و تکمیل کننده امنیت منطقه است. مشت های گره کرده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار امت اسلامی را به نمایش گذاشته و ضمن محکوم کردن تحرکات اخیر تروریست ها در منطقه ، اعلام حمایتی از مواضع مقتدرانه سپاه در حمله موشکی به پایگاه اصلی عملیاتی گروهک داعش است. امت حزب الله با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام بیعت مجدد با فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان و تشکر از دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سیلی محکم تری به صورت کریه و منحوس رژیم اسرائیل خواهد نواخت. این اقدام موشکی سپاه در واقع مرگ سیاسی و کمای تروریست ها و حامیان آنها را رقم خواهد زد و امت اسلامی در روز جهانی قدس تابوت تروریست ها ، آل خلیفه و آل سعود را بر روی دستای خود با فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمل خواهند کرد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاه
انصار حزب الله رفسنجان
پنجشنبه ۱تیر ۱۳۹۶
مصادف با ۲۷ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری

برچسب ها:
راهپیمایی روز قدس در رفسنجان قدس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان