امام جمعه و بخشدار کشکوئیه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

  • شناسه خبر: 124725
امام جمعه و بخشدار کشکوئیه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

امام جمعه و بخشدار کشکوئیه در بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

خانه » سیاسی » امام جمعه و بخشدار کشکوئیه مردم را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام محمد محرابی زاده و علی ملاشفیعی با صدور بیانیه مشترکی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در متن این بیانیه آمده است: ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی آرمان دفاع از ملت های مظلوم جهان را برگزید و به پیروی از امام راحل آزادی قدس از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد زد.
آنان افزودند: تعیین روز قدس به عنوان نمادی برای آزادی خواهی، ظلم ستیزی و همراهی با مظلومان از یادگارهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است که این تدبیر، آرمان فلسطین را که می رفت در جهان به فراموشی سپرده شود، به مطالبه اصلی ملت های آزاده جهان تبدیل کرد و خانه عنکبوتی رژیم صهیونستی را بیش از پیش نمایان ساخت.
امام جمعه وبخشدارکشکوئیه عنوان کردند: امروز ملت فلسطین، همه ملتهای آزاده جهان را در راه مبارزه با صهیونیست غاصب و رژیم جعلی اسرائیل، در کنار خود می بیند و حمایت همه ملت های آزاده جهان را در راه آزاد سازی قدس شریف، با خود به همراه دارد.
در این بیانیه ذکر شده: ملت غیور و پرافتخار ایران در تمامی صحنه ها حضوری حماسه آفرین دارند، همچنان که در انتخابات امسال حضور حماسی مردم، مهر تایید بر آرمان ها و راهی بود که در سال ۵۷ در میثاق با امام و ولایت آغاز کردند.
محمد محرابی زاده وعلی ملاشفیعی در این بیانیه تاکید کردند: اگر وفاداری، فداکاری و پایمردی این ملت در راه پاسداری از نظام جمهوری اسلامی، بر استکبار سنگین است و توطئه حمایت از کشورهای متحجر منطقه در برابر مردمسالاری دینی ایران و تهاجم تروریستی به مجلس و مرقد مطهر امام راحل را به عنوان ۲ نماد مهم در مردمسالاری دینی طراحی می کند، این توطئه ها هیچ تاثیری بر مردم غیرتمند ایران نخواهد داشت و عزم آنها را در پیمودن مسیری که با امام و شهدا آغاز کرده اند، جزم تر می کند.
آنان گفتند: ملت ایران تروریستها را پیش از این شرمنده ایثار و فداکاری خود کرده است و این بار نیز استکبار جهانی و تروریستها، از جنگ طلبی و خشونت علیه ملت ایران، سودی نخواهد برد و تنها چهره ریا کارانه آنها که با شعار دمکراسی با رژیم های قبیله ای علیه مردم سالار ترین کشور منطقه توطئه می کنند برای همه هویدا می شود.
امام جمعه و بخشدارکشکوئیه از عموم مردم شریف و روزه دار این بخش دعوت کردند بار دیگر با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز قدس، ضمن نمایش وحدت و انسجام خلل ناپذیر امت اسلامی، غریو آزادی قدس شریف و اضمحلال صهوینیست و استکبار جهانی را همگام با آزادگان جهان سر دهند.

برچسب ها:
امام جمعه کشکوئیه بخشدار کشکوئیه راهپیمایی روز قدس رفسنجان روز قدس کشکوئیه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان