پیش بینی تمهیدات ویژه شهرداری رفسنجان؛

اعلام آمادگی شهرداری رفسنجان برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس

  • شناسه خبر: 124703
اعلام آمادگی شهرداری رفسنجان برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان گفت: برنامه ریزی های لازم برای برپایی هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس در رفسنجان توسط مجموعه شهرداری صورت گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » اعلام آمادگی شهرداری رفسنجان برای برپایی باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، احمد محمدی مدرس در تشریح برنامه های شهرداری برای برپایی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، از پیش بینی تدابیر لازم در خصوص تبلیغات محیطی روز قدس در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: فضاسازی، تهیه و نصب بنرهای مناسبتی و اطلاع رسانی ویژه روز جهانی قدس بر روی بیلبوردها و سازه های پرتابل در سطح شهر و مسیر راهپیمایی از جمله اقدامات معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان به شمار می رود.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسب برای حضور حداکثری شهروندان در مراسم راهپیمایی و نماز جمعه توسط سازمان اتوبوسرانی پیش بینی شده است، تصریح کرد: ارائه خدمات رایگان برای جابجایی شهروندان از مسیرهای شهری و روستایی و نقاط منتهی به مراسم راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان هم چنین از آمادگی و حضور خودروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در طول مسیر راهپیمایی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: آماده سازی، نظافت و پاکسازی، رفت و روب محیط و مسیر راهپیمایی نیز توسط معاونت خدمات شهری شهرداری در روزهای پایانی هفته به نحو مطلوب انجام خواهد شد.

محمدی مدرس یادآور شد: راهپیمایی روز جهانی قدس در رفسنجان ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه روز جمعه دوم تیرماه از میدان بسیج آغاز می شود و راهپیمایان پس از طی مسیر بلوار آیت ا… صدر، خیابان بسیج، میدان شهید صیاد شیرازی برای اقامه نماز جمعه در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) مستقر خواهند شد.

برچسب ها:
روز قدس شهرداری رفسنجان مصلی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان