فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

شناسایی ۵۹۰ دانش آموز بی هویت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 124699
شناسایی ۵۹۰ دانش آموز بی هویت در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: تاکنون ۵۹۰ نفردانش آموز بی هویت در این شهرستان شناسایی شده اند .

خانه » اجتماعی » شناسایی ۵۹۰ دانش آموز بی هویت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری روز گذشته در جلسه شورای فرهنگ عمومی به لازم الاجرا بودن مصوبات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد و اظهار داشت :تحکیم بنیان خانواده نزدیک دو سال است که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان مطرح شده است و مراکز مشاوره و موسسات مشاوره خانواده در بحث طلاق موثر بوده است .

وی افزود :در سال ۹۴ امار طلاق ۳۰ درصد کاهش داشته و در سال ۹۵ این رقم ثابت مانده است .

فرماندار بیان داشت :انواع و اقسام اسیب های اجتماعی را در سطح شهر مشاهده می کنیم برای برخورد با این اسیب ها باید موسسات و مراکز مشاوره با هم هماهنگی داشته باشند و برنامه های انها با هم منافاتی نداشته باشد .

وی تصریح کرد :اصولی کارکردن و هماهنگی مراکز مشاوره باعث می شود مردم دچار دوگانگی نشوند .

فرماندار با بیان اینکه  پرداختن به موضوع طلاق در  تحکیم بنیان خانواد ما را از دیگر مسائل غافل کرده است گفت :ما باید زمینه های سست شدن بنیان خانواده را ریشه یابی کنیم به همین منظور کارگروهی باید تشکیل شود که عوامل سست شدن بنیان خانواده و همچنین  عواملی که باعث فروپاشی خانواده می شود را شناسایی و مورد بررسی قرار دهد .

وی افزود :از جمعیت ۶۰ هزار اتباع بیگانه  موجود در رفسنجان ۱۶ هزار نفر انها مجاز و مابقی غیر مجاز هستند براساس سیاستهای کلی نظام ، باید مدیریت کردن خود و انها در دستور کار قرار دهیم چرا که تاکید مقام معظم رهبری هم بر این قرار گرفته که هیچکس در نظام ما نباید از تحصیل و اموزش بازبماند .

ملانوری اذعان داشت :جمعیت دانش اموزمجاز افاغنه ما از ۳۷۰۰ نفر به ۵۳۰۰ نفر رسیده است۵۹۰  نفردانش اموز بی هویت در رفسنجان شناسایی شده اند .

وی افزود :باید در زمینه برخورد و تعامل با اتباع بیگانه یک سند جامع به تناسب جمعیت انها تدوین گردد چرا که اتباع بیگانه درحوزه های مختلف از جمله اجتماع ،سلامت ،اقتصاد و ..ورود جدی پیدا کرده اند و اگر در این زمینه برخورد جدی نشود اسیب های دیگر را در پی خواهد داشت .

ملانوری همچنین به راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت :مراسم روز قدس روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در حمایت از مظلومین فلسطین در روز جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان بسیج به طرف مصلی برگزار خواهد شد .

وی افزود :تدابیرامنیتی و ترافیکی در روز قدس و برگزاری مراسم عید فطر صورت می گیرد .

 

برچسب ها:
بی هویت دانش آموز بی هویت رفسنجان شناسایی فرماندار رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان