پرستاران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعتراض کردند / تصاویر

  • شناسه خبر: 124652
پرستاران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعتراض کردند / تصاویر

جمعی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان در اعتراض به وضعیت فعلی خود تجمع کردند.

خانه » پزشکی و سلامت » پرستاران دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اعتراض کردند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، نزدیک به ۶۰ نفر از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان از بخش های مختلف بیمارستانهای مرادی ، علی ابن ابیطالب(ع)، زایشگاه نیک نفس و همچنین جمعی از پرسنل فوریتهای پزشکی صبح امروز به نشانه اعتراض مسیر بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) تا دانشگاه علوم پزشکی را راهپیمایی کردند و با تجمع مقابل دفتر ریاست بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) خواستار احقاق حق و رسیدگی به مطالباتشان شدند.

اجرای طرح قاصدک در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و بهبود وضعیت پرداخت ها از جمله اضافه کاری و کارانه یکی از درخواست های معترضین بود که به گفته آنان این طرح از سوی وزارت بهداشت لازم الاجراست و در اکثر دانشگاه های علوم پزشکی اجرا گردیده است.

عدم پرداخت معوقات اضافه کاری و کارانه پرسنل از آبان ماه سال گذشته نیز از دیگر موارد اعتراض تجمع کنندگان بود.

به گفته معترضین کمبود نیرو در مراکز درمانی شهرستان به شدت احساس می شود و آنها از نحوه مدیریت نیرو در مجموعه ناراضی هستند

گرچه بی توجهی مسئولین امر به این پرستاران می تواند موجب کاهش کیفیت کار انان و در نتیجه کاهش رضایت بیماران شود اما معترضین اعلام کردند که با تعهد کاری و انسانی که داریم هیچ گاه کم کاری نکرده و نخواهند کرد و سعی داشته اند تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه کنند.

لازم به ذکر است در این تجمع تنها دکتر کریمی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و دکتر ریاحی جانشین معاون درمان دانشگاه با حضور در جمع معترضین به انان قول پیگیری خواسته هایشان را دادند. 

 

 

 

 

برچسب ها:
تجمع دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان