مشارکت روزانه بیش از ۳۲۰ نفر برای تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله

  • شناسه خبر: 124635
مشارکت روزانه بیش از ۳۲۰ نفر برای تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان از مشارکت روزانه بیش از ۳۲۰ نفر برای تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله در معابر اصلی و کوچه ها خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » مشارکت روزانه بیش از ۳۲۰ نفر برای تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حسین مهدی زاده با اشاره به اینکه تنظیف معابر شهر و جمع آوری زباله در طول شبانه روز توسط بیش از ۳۲۰ نفر انجام می شود، اظهار کرد: اقدامات مربوط به تنظیف و جمع آوری زباله در خیابان های اصلی به صورت روزانه و در کوچه ها بر اساس اولویت روزانه و نوبتی در هفته و در حجم بالایی با توجه به گسترش شهر انجام می شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر کار حمل زباله و تنظیف توسط کارکنان حوزه خدمات شهری با جدیت تمام صورت می گیرد، تصریح کرد: انتظار ما از مردم فهیم شهر این است که برای داشتن شهری پاکیزه و عاری از زباله و نخاله همکاری لازم و کافی را با مأمورین شهرداری داشته باشند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان در ادامه از جمع آوری روزانه بالغ بر ۱۰۰ تن زباله به وسیله ۳۰ دستگاه کامیون در سه شیفت صبح و عصر و شب خبر داد و افزود: زباله ها پس از جمع آوری از سطح شهر به میدان زباله موقت منتقل و از آنجا در چند نوبت به وسیله تریلر تا میدان اصلی دفن زباله حمل و پس از تخلیه، اوایل صبح دفن می شوند و این چرخه هر روز تکرار میشود

وی با ابراز تأسف از دریافت گزارشاتی مبنی بر بی نظمی بعضی شهروندان درخصوص گذاشتن زباله خارج از ساعت مقرر، خاطرنشان کرد: علیرغم برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی حوزه معاونت خدمات شهری، متأسفانه شاهد رهاسازی زباله بدون محافظ درکوچه ها و خیابان ها و خارج از ساعات مقرر توسط بعضی از شهروندان هستیم که موجب آزار و اذیت ساکنین محل می شود.

مهدی زاده یادآور شد: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، تذکر لازم را به افراد خاطی بدهند و موارد را فوری به حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری اطلاع دهند.

برچسب ها:
تنظیف خدمات شهری زباله شهرداری رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان