کشف ۲۸ کیلو دویست و پنجاه گرم تریاک در رفسنجان

  • شناسه خبر: 124602
کشف ۲۸ کیلو دویست و پنجاه گرم تریاک در رفسنجان

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان “رفسنجان” از کشف ۲۸ کیلو دویست و پنجاه گرم مواد مخدر و دستگیری دو نفر متهم در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

خانه » حوادث » کشف ۲۸ کیلو دویست و پنجاه گرم تریاک در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به برپایی ایست بازرسی مقطعی دریکی از محورهای این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: مأموران در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک که خودرو را با موازین شرعی و قانونی متوقف و مورد بازرسی قراردادند.

سرهنگ خلیلی گفت: مأموران در بازرسی از خودرو موفق به کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک شدند که در این رابطه هر دو نفر سرنشین خودرو دستگیر و به همراه مواد مکشوفه و خودروی توقیف‌شده جهت سیر مراحل قانونی به ساختمان پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت داده شدند.

این مقام انتظامی افزود: در یک عملیات دیگر نیز واحد گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک که خودرو را متوقف و مورد بازرسی قراردادند که در این عملیات نیز موفق به کشف ۸ کیلو دویست و پنجاه گرم مواد مخدر تریاک شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با اشاره به این‌که متهمان این پرونده‌ها روانه دادسرا شدند گفت: اولویت کار پلیس برخورد با هنجارشکنان و قاچاقچیان مواد مخدر است و اجازه جولان به این افراد را نمی‌دهد و با قاطعیت با این افراد برخورد می‌کند.

برچسب ها:
جانشین انتظامی رفسنجان رفسنجان کشف کشف تریاک در رفسنجان نیروی انتظامی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان