فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

استحکام و استمرار انقلاب ثمره خونهایی است که به پای ان ریخته شده است

  • شناسه خبر: 124279
استحکام و استمرار انقلاب ثمره خونهایی است که به پای ان ریخته شده است

فرماندار رفسنجان گفت :در اخلاقیات و روایات دینی و اسلامی ما اهدا ءخون قداست دارد و اسلام با اهدا ء خون شکل گرفته و محکم شده است ،خون شهدای صدر اسلام ،کربلا ،انقلاب اسلامی ۸ سال دفاع مقدس و تشکیل جمهوری اسلامی ، استحکام و استمرار ان به برکت اهدا ء خون هزاران نفر می باشد .

خانه » اجتماعی » استحکام و استمرار انقلاب ثمره خونهایی است که به پای ان ریخته شده است

به گزارش خانه خشتی ؛ حمید ملانوری پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی اهدا ءکنندگان خون اظهار داشت : اهداکنندگان خون ،صلاحیت و شایستگی  دارند که خداوند نصیب هر کس نمی کند .

وی به اهمیت اهدا ءخون در روایات اسلامی اشاره کرد و گفت :در اخلاقیات و روایات دینی و اسلامی ما اهدا ءخون قداست دارد و اسلام با اهدا ء خون شکل گرفته و محکم شده است ،خون شهدای  صدر اسلام ،کربلا ،انقلاب اسلامی ۸ سال دفاع مقدس و تشکیل جمهوری اسلامی ، استحکام و استمرار ان به برکت اهدا ء خون هزاران نفر می باشد .

فرماندار بیان داشت :اهدا ءخون کار ارزشمندی است که باید قدر این شایستگی ان را دانست و اهدا خون  نمونه ای از مشارکت مردم در جامعه را نشان می دهد که نوعی دوستی و کمک به یکدیگر است .

وی به حادثه تروریستی چهارشنبه در تهران اشاره کرد و بیان داشت :امنیت و سلامت دو نعمت ناشناخته هستند که باید قدردان ان باشیم ،امروز کشور ما در حوزه امنیت مقتدر و مستحکم است .

فرماندار تصریح کرد :حادثه ترویستی که ظرف چند ساعت با کمترین تلفات به پایان رسید نشانه قدرت و صلابت و اقتدار نیروهایی هست که حافظ امنیت این جامعه هستند امنیتی که کمتر کشوری از ان برخوردار است باید قدر این نعمت را بدانیم و همه دست به دست هم کمک کنیم در راستای سلامت و امنیت جامعه قدم بگذاریم .

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان