امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه رفسنجان مطرح کرد:

حادثه تروریستی تهران دست خبیث آمریکا و آل سعود را آشکار کرد / سند خجالت آور ۲۰۳۰ باطل شود

  • شناسه خبر: 124149
حادثه تروریستی تهران دست خبیث آمریکا و آل سعود را آشکار کرد / سند خجالت آور ۲۰۳۰ باطل شود

امام جمعه رفسنجان گفت: در حادثه تروریستی روز چهارشنبه دست خبیث آمریکا و ایادی ان و شجره ملعون آل سعود آشکار گردید.

خانه » سیاسی » حادثه تروریستی تهران دست خبیث آمریکا و آل سعود را آشکار کرد / سند خجالت آور ۲۰۳۰ باطل شود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در آغاز خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان از همه ی نماز گرانی که رعایت مسائل ایمنی دارند به ویژه نیروی های انتظامی و کمک نیروهای نظامی و بسیجی و امنیتی و اطلاعاتی در برقراری امنیت در جامعه قدردانی کرد.

وی در ادامه به روایتی از امام علی(ع) در زمینه ارزش شبهای قدر اشاره کرد و بیان داشت: خداوند دراین شب انچه تا روز قیامت اتفاق خواهد افتاد تقدیر و اندازه گیری می کند و در میان انچه تقدیر می کند ولایت امامان(ع) است که تا روز قیامت مقدر است و وجود دارد.

رمضانی پور بیان داشت: آغاز امامت از زمان پیامبر اکرم(ص) بوده است و این ولایت ادامه دارد، شب قدر یعنی شب ولایت اهل بیت(ع) و ما باید این شبها را بیشتر قدر بدانیم و این فیض عظیم را از دست ندهیم.

وی افزود: در این ماه مبارک زمینه پاک شدن وجود دارد و این بستگی به روزه های ما دارد که کیفیت آن چگونه است اگر درجه های روزه دار بالا ببریم به یقین خواهیم رسید.

رمضانی پور تصریح کرد: در همه مساجد و تکایا و محل های اقامه نماز فرصت آماده است روحانیون، مداحان و هیاتهای مذهبی امادگی دارند شبهای احیا را با برنامه های از قبل اماده شد برگزار نمایند و جوانان استفاده کنید از این فرصت معنوی و ان را حفظ کنید.

امام جمعه با تبریک میلاد باسعات کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: همه ما با شنیدن نام ایشان به یاد سفره های کریمانه می افتیم ما با تاسی از ایشان سفره های کریمانه پهن می کنیم باید در نظر داشته باشیم که همسایه های محتاج را در میان میهمانان دعوت کنیم و یا میان فقرا و محرومان غذا توزیع کنیم و انان را به نحوی سهیم کنیم.

وی خاطر نشان کرد: برای محرومین اهتمام بیشتری داشته باشیم به فرموده رهبر فرزانه انقلاب انچه باعث میان فاصله بامحرومان می شود روحیه مصرف گرایی و رفتن به سمت تجمل است در حالیکه نیازهای جامعه را باید در نظر بگیریم.

رمضانی پور اظهار داشت: خانواده های زندانی الویت هستند از آزاد کردن زندانیان و افراد مقروض غافل نشویم به انها قرض طولانی مدت بدهیم یکی از کارهای پسندیده جامعه مومنین این است، کمک به تهیه جهیزیه دختران و ازدواج جوانان از جمله کارهایی است که در ماه مبارک رمضان باید زمینه سازی شود.

وی یکی از نشانه های تکذیب دین را بی تفاوتی نسبت به فقر فقیران و محرومان دانست و بیان داشت: این مهم است که و باید توجه کنیم و بی تفاوت نباشیم.

رمضانی پور با اشاره به خیانت های بنی صدر به کشورمان تصریح کرد: سرنوشت بنی صدر باید برای مسئولان ما درس عبرتی باشد هر مسئولی اگر از حیطه خدمت خارج شود ممکن مردم اقدامی کنند و مطالبه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به ارزانی به دست ما نرسیده و خون مطهر شهدایی همچون شهدای حادثه تروریستی روز چهارشنبه پای این نظام و انقلاب ریخته شده است؛ همه شما مردم حافظ این انقلاب هستید امنیت بخش این نظام هستید و در کنار مسئولان صادق و دلسوز خواهید بود.

رمضانی پور گفت: امید است موضوع رنج آور مشکلات معیشتی جامعه را به کمک یکدیگر حل کنیم و از رکود ظالمانه خارج شویم و اشتغال مطلوب ایجا شود.

وی به با گرامیداشت هفته محیط زیست بیان داشت:  از مسئول و نیروهای حافظ طبیعت و محیط زیست قدردانی می کنیم و انها نیازمند همکاری مجدانه شما مردم در حفظ سرمایه های طبیعی هستند.

امام جمعه رفسنجان با عرض تسلیت پیشاپیش ضربت خوردن امام علی(ع) در صبحگاه نوزدهم ماه رمضان توسط شقی ترین ملعون بیان داشت:در روز جمعه آینده در محل مصلی نماز جمعه مراسم عزاداری برگزار می گردد و از هیاتهای عزاداری و اقشار مختلف برای حضور در مراسم عزای ایشان دعوت بعمل می آید.

وی به فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ اشاره کرد و گفت: برای امام(ره) مسئله فرهنگ یک دغدغه بود و ما باید ان را ترویج می دادیم همه باید پاسدار فرهنگ اصیل انقلابی باشیم و اجازه رخنه عجائب به فرهنگمان به خصوص بحث اموزش را ندهیم.

رمضانی پور ادامه داد: چرا باید در سند طالمانه ۲۰۳۰ یونسکو  غرب برای ما برنامه آموزشی بنویسد این خجالت آور است ؛ تعداد قابل توجهی از مراجع تقدیر بیان کردند و برخی مسئولین می گویند تحفظ دادیم یا اینکه عمل نمی کنیم اینها فایده ای ندارد .

وی تصریح کرد: ما نماز گزارن از شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس می خواهیم برای همیشه این سند را باطل اعلام نماید و دغدغه مراجع، رهبری و همه مومنین و دلسوزان به نظام را رفع نمایند.

رمضانی پور اظهار داشت: رهبرفرزانه انقلاب فرمودند این موضوع سند ۲۰۳۰ استقلال کشور را زیر سوال برده ، ما همیشه دنبال استقلاب کشور بودیم حالا بخواهیم راحت ان را از دست دهیم ؟ مسئولان در اسرع وقت اهمیت دهند همانطور رهبری گله مند هستند ما هم گله مدیم که به وظیفه خود به خوبی عمل نکردند .

وی تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب سال گذشته در جمع معلمان در ۱۲ اردیبشهت ماه تذکر دادند که ممکن است توطئه فرهنگی در آموزش و پرورش ما در راه باشد اما مسئولان کم کاری و کم توجهی کردند و امیدواریم جبران کنند.

رمضانی پور با اشاره به بیانان حکیمانه رهبری در ۱۴ خرداد امسال تصریح کرد: این بیانات منشور بزرگ اسلامی و انقلابی برای ملت و مسئولان نظام بود شایسته بود بعد از بیانان پیامبر گونه ایشان بیعت مجددی از سوی انها میشد که اتفاق نیافتاد.

وی افزود: رهبری در خصوص دهه ۶۰ بیان داشتند که مظلوم واقع شده جای شهید و جلاد را عوض کردند بیش از ۱۷ هزار شهید ترور ا زجمله شهید تیموری در چهارشنبه را اهدا کردیم.

رمضانی پور ادامه داد: شهید تیموری اوج فداکاری کرد که اجازه نداد تروریست ها به صحن علنی مجلس وارد شوند نمایندگان خیلی مدیون شهدا هستند که کار خطرناکی صورت گرفت، برادر شهید تیموری در دهه ۶۰ در عملیات مرصاد هدف تیر منافقین قرار گرفت و در دهه ۹۰ بردار دیگرش.

وی تصریح کرد: منافقین اگر دهها هزار نفر باشند باید همه را نابود کرد که اینچنین جنایاتی را نکنند نه اینکه از از آنان دفاع کنیم.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در حادثه تروریستی روز چهارشنبه دست خبیث آمریکا و ایادی ان و شجره ملعون آل سعود آشکار گردید.

وی خاطر نشان کرد: همچنان که سپاه در گفته هایش صادق بوده انتقام خون این عزیزان را خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که جولان دهند.

رمضانی پور در پایان سخنان خود به ساخت مصلی اشاره کرد و بیان داشت: این اقدام با اندک بودجه و حمایت های شما مردم در حال ساخت است هرچند پیشرفت اندکی دارد که انشالله جوابگو خواهد بود و ارزوی دیرینه مردم در داشتن مصلی محقق خواهد شد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان