امام جمعه رفسنجان تاکید کرد :

ضرورت حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند

  • شناسه خبر: 124102
ضرورت حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند

امام جمعه رفسنجان گفت:همه ما درمقابل زندانیان که به صورت غیر عمد زندانی شده اند و همچنین در مقابل خانواده های انان مسئول هستیم باید نگاه ویژه به انها داشته باشیم و حمایت از خانواده های زندانی در اولویت باشد .

خانه » اجتماعی » ضرورت حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور در جشن گلریزان و حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان رفسنجان که شب گذشته در تالار عقیق برگزار شد اظهار داشت :حمایت از خانواده زندانیان جزء کارهای انسانی و ضروری است مخصوصا ما مسلمانان که حس انسان دوستانه ما ایجاب می کند به امور همه مسلمانان اهتمام داشته باشیم و انچه را برای خود و خانواده می پسندیم انفاق کنیم .

وی تصریح کرد :همه ما درمقابل زندانیان که به صورت غیر عمد زندانی شده اند و همچنین در مقابل خانواده های انان مسئول هستیم باید نگاه ویژه به انها داشته باشیم و حمایت از خانواده های زندانی در اولویت باشد .

امام جمعه بیان داشت:همه بسترها برای کمک کردن به قشر زندانیان اماده است لذا همه مسئولین باید کمک کنند تا نسبت به شناسایی وازادسازی  زندانیان واجد شرایط غیرعمد با جرائم کم  اقدام شود .

وی افزود : دغدغه ما باید این باشد و همه کمک کنند مخصوصا مساجد با مطرح کردن مسائل و مشکلات زندانیان نسبت به جمع اوری کمک به انان اقدام کنند .

 

 

برچسب ها:
حمایت خانواده زندانیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان