امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

تحریف امام(ره) نشات گرفته از عدم شناخت ایشان است

  • شناسه خبر: 124024
تحریف امام(ره) نشات گرفته از عدم شناخت ایشان است

امام جمعه رفسنجان گفت : امام (ره) سنبل استکبار ستیزی بودند اینکه برخی رهنمودهای امام را تحریف می کنند و امام (ره) را به گونه دیگری جلوه می دهند برای این است که ایشان را نشناختند و امام(ره) از دیروز نیامده که بخواهد با امریکا در ستیز باشد امام(ره) دیرباز از سال۳۲ با امریکا در ستیز بودند .

خانه » سیاسی » تحریف امام(ره) نشات گرفته از عدم شناخت ایشان است

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در رفسنجان از یاد و نام ایشان به نام یک حقیقت همیشه زنده یاد کرد و اظهار داشت :امام (ره) و رهنمودهایش همیشه نسل به نسل می گردد و ما هم شایسته است هرزگاهی برگردیم به رهنمودهای امام(ره) و ببینیم امام(ره) در مسائل اقتصادی و فرهنگی ،سیاسی واجتماعی چه ایده هایی داشتند .
وی بیان داشت : امام (ره) سنبل استکبار ستیزی بودند اینکه برخی رهنمودهای امام را تحریف می کنند و امام (ره) را به گونه دیگری جلوه می دهند برای این است که ایشان را نشناختند و امام(ره) از دیروز نیامده که بخواهد با امریکا در ستیز باشد امام(ره) دیرباز از سال۳۲ با امریکا در ستیز بودند .
امام جمعه تصریح کرد : شایسته است ما نسبت به امام(ره) بیشتر معرفت پیدا کنیم و امام(ره) را برای همیشه زنده بداریم  حیات معنوی ایشان بر سر ماهاست تا راه امام (ره)، کلام ایشان و ایده های نورانی وی زنده باشد.
وی افزود :این انقلاب را زمنیه انقلاب جهادی حضرت مهدی (عج) می دانیم انتظار می کشیم قدم حضرت مهدی (عج)و حکومت جهانی ونورانی وی تاسیس گردد .


امام جمعه ضمن بیان سختیهای تبعید حضرت امام (ره) اذعان داشت :ثمره حاصل عمر امام(ره) نباید خدای ناکرده نادیده گرفته شود ،مردم رفسنجان در ایام انقلاب تاثیر مفیدی داشتند و امام(ره) را مردم از سال ۴۲ شناختند و به او ایمان داشتند رفسنجان ۱۰۰ درصد مقلد امام(ره) بودند .
وی افزود : حضور مردم در تشییع پیکر حضرت امام(ره) نشان از علاقمندی انها به نظام و انقلاب بوده است امروز هم بیشترین مقلد وتبعیت از امام(ره) را در شهرستان رفسنجان شاهد هستیم و این نشانه بلوغ سیاسی شما مردم و حضور شما در صحنه های نظام است .
رمضانی پور تصریح کرد :انقلابی بودن و روحیه انقلابی داشتن و در صحنه ماندن باید حفظ شود .

برچسب ها:
بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در رفسنجان تحریف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان