امام جمعه رفسنجان در خظبه های نماز جمعه مطرح کرد:

مشروعیت رئیس جمهور به تنفیذ رهبری است/حق فتنه گران اعدام بود/ اجازه خیانتی همچون ۲۰۳۰ را نخواهیم داد

  • شناسه خبر: 123972
مشروعیت رئیس جمهور به تنفیذ رهبری است/حق فتنه گران اعدام بود/ اجازه خیانتی همچون ۲۰۳۰ را نخواهیم داد

امام جمعه رفسنجان گفت: کسانی که قصد دارند از این انتخابات سوء استفاده کنند و عنوان می کنند که رئیس جمهوری با رای بیست و سه میلیون و اندی تایید شده ملت است و کار تمام است که رای مردم حرف اول را می زند در حالیکه غافلند و نادان، درست است رئیس جمهور با رای مردم انتخابات می شود اما مشروعیت ان به تنفیذ ولی امر است.

خانه » سیاسی » مشروعیت رئیس جمهور به تنفیذ رهبری است/حق فتنه گران اعدام بود/ اجازه خیانتی همچون ۲۰۳۰ را نخواهیم داد

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا و اصلاح ذات البین ، ماه رمضان را فرصت خوبی برای میانجی گری و رفع کدورت ها دانست و اظهار داشت: هرکس که بخواهد عمل نیکش مورد قبول درگاه خداوند باشد باید از این کدورتها و بی اخلاقی ها به دور باشد .

وی به کاهش امار طلاق در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با تدابیر لازم از سوی شورای فرهنگ عمومی شهرستان امید است که شاهد افزایش ازدواج در سال جدید باشیم و روحانیت از فرصت حضور مردم در مراسم ماه مبارک رمضان استفاده کنند برای روشنگری در این زمینه ها بهره گیرند.

رمضانی پور با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) گفت: ای مردم از گناهان و معصیتهایی که خداوند در قران شما را از انها نهی کرده است پرهیز کنید و فاصله بگیرید .

امام جمعه رفسنجان با عرض تسلیت ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) به امت انقلابی تصریح کرد: امام(ره) پس از ۲۸ سال همچون سالهای حیات مبارکش در دلهای ما جا دارد امام(ره) پرواز ملکوتی داشته اما در جمع ماست تا روحیه جهادی در ما باشد و آرمان های آن حضرت را حفظ کنیم امام(ره) در بین ماست تا زمانیکه این انقلاب  باشد نام مقدسش وجود دارد.

وی ادامه داد: این انقلاب به فرموده رهبرفرزانه انقلاب بدون نام امام(ره) شناخته نمی شود با نام امام(ره) گره خورده است؛ امام(ره) در جبهه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی اصلا سکولاریزم رو نمی پذیرفت و اجازه نمی داد دین از سیاست جدا شود.

رمضانی پور بیان داشت: کسانی که پیرو امام(ره) و راهشان هستند نباید ذره ای وادادگی از خود نشان دهند وادادگی یعنی از امام و راهش فاصله گرفتن ؛ امام(ره) هرگز سازشی را با آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسم نداشت به رژیم های خبیث اروپایی میدان نمی داد مخصوصلا انگلیس که توطئه های ناپاک خود را در کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی اجرا می کند.

وی افزود: مسئولان باید هوشیار باشند اگر شما در تبلیغات انتخاباتی از امام(ره) و انقلاب مایه گذاشتید و هزینه کردید و خود را انقلابی نشان دادید باید در برابر این کشورهای خائن هوشمندانه و قاطعانه و با صراحت رفتار کنید.

رمضانی پور به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در جمع قاریان قران کریم در اولین روز از ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: رهبری فرمودند مسئولان ما در برابر زیاده خواهای دشمنان صراحت داشته باشند بصیرت سیاسی لازمه امروز کشور است.

وی تصریح کرد: همه مردم رفسنجان انقلابی هستند و این را در جنگ و دفاع مقدس و امروز در دفاع از حریم اهل بیت(ع) را نشان می دهند ، ما تفکیک نمی کنیم همه مردم عزیز رفسنجان انقلابی بودند به برکت حضور روحانیت مخصوصا حجت الاسلام پور محمدی و امام جمعه محترم فقید این مردم انقلابی تربیت شدند.

امام جمعه رفسنجان همچنین از برگزاری مراسم تکریم نام و یاد امام خمینی(ره) در روز یکشنبه از ساعت ۱۸ در مسجد جامع رفسنجان خبر داد.

وی ادامه داد: شما مردم امام(ره) را با نزدیک به شش میلیلون نفر در بهمن ۵۷ استقبال کردید و در ۱۶ خرداد سال ۶۸ بیش از ده میلیون نفر امام(ره) را بدرقه کردید شما اینگونه شخصیت امام(ره) را شناختید و امام(ره) نیز برای مردم را به عنوان باطل السحر تهدیدهای دشمن می دانست و شمار مردم در منظر امام اینچنین جایگاه با اقتداری دارید.

رمضانی پور تصریح کرد: اجازه نخواهیم غربی ها فرهنگشان را به بهانه ورود سرمایه گذار خارجی به ما تحمیل کنند؛ تنها رئیس جمهور و معاون اولشان از ورود سرمایه گذار به کشور دم می زدند پاسخ دهند که یک جاسوس در دفتر کار ریاست جمهوری دستگیر کردند چرا مراقبت نکنند اینها باید مواظبت شود در غیر اینصورت کار انقلاب را به تدریج به بیراهه می کشانند .

وی خاطر نشان کرد: ۲۸ سال از تلالو خورشید روشنایی بخش انقلاب می گذرد و اکنون رهبری لایق و با تدبیر و مسلط بر بحران ها رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) بر سر ما است و ما با تبعیت از ان بزگوار این انقلاب را ادامه خواهیم داد.

امام جمعه رفسنجان به قیام مردم شهرهای قم و ورامین در ۱۵ خرداد سال ۴۲ اشاره کرد و یاد و خاطره شهدای این قیام را گرامی داشت.

رمضانی پور همچنین بیان داشت: اظهار نامه مالیاتی به نفع مردم است و طبق قول داده شده از سوی مدیر کل و معاون وی در شهرستان اظهار نامه ها دست مسئولان امر مالیات را باز می گذارد تا علی الراس عمل نکنند و میزان درامد شما را در نظر می گیرند و بنا دارند تا به اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال در شهرستان کمک کنند.

وی به انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و بیان داشت: کسانی که قصد دارند از این انتخابات سوء استفاده کنند و عنوان می کنند که رئیس جمهوری با رای بیست و سه میلیون و اندی تایید شده ملت است و کار تمام است که رای مردم حرف اول را می زند در حالیکه غافلند و نادان، درست است رئیس جمهور با رای مردم انتخابات می شود اما مشروعیت ان به تنفیذ ولی امر است.

رمضانی پور تصریح کرد: امت حزب الله اگر همه ماهم از این رئیس جمهور حمایت کنیم دیگر مافقین نمی توانند سوء استفاده کنند ملی مذهب ها و واداده ها بیایند و مطالبه داشته باشند و اینکه حصر را برمی داریم حصر در اختیار یک فرد در این کشور نیست شورای عالی امنیت ملی آن را مصوب کرده رئیس جمهور به تنهایی نمی تواند حصر را بردارد پس وعده ندهید و طلبکاری ایجاد نکنید.

وی افزود:حق دو نفری که در حصر هستند اگر می خواست نظام که با انها برخورد کند حداقل چند بار اعدام بود اما نظام به آنها رافت نشان داده که تا زنده هستند در حصر باشند تا فتنه ای دیگر بوجود نیاورند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: اینها بودند که در سال ۸۸ در برابر رای مردم فتنه کردند همین رای هم امسال بود اگر طرف مقابل می خواست فتنه ای برپا کند نمی توانست ؟ فرق بین عاقل و غیر عاقل چقدر است و دلسوز به انقلاب چقدر است بلافاصله رقیبان در برابر قانون تمکین کردند و وچکترین مسئله برای نظام بوجود نیامد.

وی تصریح کرد: کسانی که در داخل ایادی استکبار هستند و نقشه های انان در قالب های مختلف در سندهایی همچون ۲۰۳۰ می خواهند هویت اسلامی انقلاب ما را بگیرند بدانند ما همان فرزندان روح الله و سید علی هستیم و اجازه چنین خیانتی را نخواهیم داد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: قطار انقلاب پرشتاب تر از هر زمان در حال حرکت است و ما به تبعیت از رهبری این هدف بزرگ را به مقصد خواهیم رساند الحمدالله انتخابات با همه تب و تاب ها و تخلفات بزرگ مسئولان دولتی و غیر دولتی انجام گرفت از دستگاه قضا می خواهیم بدون هیچ ملاحظه ای برخورد کنند به تخلفات رسیدگی و هم آنها را به مردم معرفی کنند.

وی یاداور شد: دولت دوازدهم با تنفید رهبری و تحلیف در مجلس مشروعیت پیدا خواهد کرد و ما به کمک دولت خواهیم آمد تا نظام اسلامیمان کارامد تر شود.

برچسب ها:
مشروعیت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان