افزایش سرانه فضای سبز شهر رفسنجان به بیش از ۱۷ مترمربع

  • شناسه خبر: 123897
افزایش سرانه فضای سبز شهر رفسنجان به بیش از ۱۷ مترمربع

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان گفت: طی ده سال اخیر بیش از ۶ مترمربع به سرانه فضای سبز شهری افزوده شده است.

خانه » آخرین اخبار » افزایش سرانه فضای سبز شهر رفسنجان به بیش از ۱۷ مترمربع

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، محمد ابوطالبی سرانه فضای سبز شهر رفسنجان را بیش از ۱۷ مترمربع اعلام کرد و گفت: سرانه فضای سبز در سال ۸۶ به میزان ۱۱ مترمربع بوده است که با توسعه، طراحی و اجرای فضای سبز شهری این رقم به ۱۷.۲۴ مترمربع در سال ۹۵ رسید.

وی در ادامه از تولید سالیانه ۱۲ میلیون نشاء فصلی جهت استفاده در بلوارها و معابر خبر داد و افزود: بخشی از نهالستان شهرداری رفسنجان از سال ۱۳۸۷ به نمایشگاه دائمی گل و گیاه تبدیل شده و با پرورش یک میلیون قلمه و درختچه زینتی در سال، شهر رفسنجان را در زمینه پرورش گل، گیاه و درختچه خودکفا کرده است.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری رفسنجان با اشاره به اینکه نهالستان شهرداری یکی از بزرگترین مراکز پرورش گل و گیاه استان به شمار می رود، تصریح کرد: نهالستان شهرداری رفسنجان در زمینی به مساحت ۳۳ هکتار در ابتدای بلوار آزادی واقع شده است و تولیدات آن به شهرداری های همجوار نیز ارسال می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر ساله به طور متوسط ۱۵ هزار اصله درخت به طور رایگان از این محل به سایر نقاط شهر جهت اهدا به شهروندان توزیع می شود.

برچسب ها:
درخت شهرداری رفسنجان فضای سبز نهالستان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان