تشدید طرح های نظارتی پلیس رفسنجان در ماه مبارک رمضان

  • شناسه خبر: 123854
تشدید طرح های نظارتی پلیس رفسنجان در ماه مبارک رمضان

فرماندهی انتظامی شهرستان رفسنجان با تاکید بر تدارک ویژه این نیرو برای ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی بی نظیر برای تقرب به درگاه احدیت و نزول قرآن کریم است.

خانه » اجتماعی » تشدید طرح های نظارتی پلیس رفسنجان در ماه مبارک رمضان

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ نصرالله عباسی با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه نزول قرآن بیان داشت: رمضان ماه انس با خدا، ماه وحدت مسلمانان، فرصتی بی نظیر برای تقرب به درگاه احدیت و نزول قرآن کریم، کتاب راهنما و سعادت بشر است.

وی با توصیه به اماکن، واحد های مجاز خدماتی و رستوران های سطح شهر در رعایت قانون اظهار کرد: اینگونه اماکن بایستی با رعایت شئونات ماه مبارک رمضان از کارهایی که باعث خدشه دار شدن حرمت این ماه می شوند خودداری کنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان استقرار گشت های انتظامی در تفرجگاه ها و پارک ها و راه اندازی گشت های ویژه با هدف امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه همگانی باید در جامعه نهادینه شود، خود کنترلی و پیشگیری از وقوع جرم مواردی هستند که از فریضه امر به معروف و نهی از منکر نشئت می گیرد و نیروی انتظامی نیز بر همین اساس به آن ها تاکید دارد.

این مقام انتظامی ادامه داد: یکی از برنامه های فرماندهی انتظامی شهرستان در سال جدید سعی در استفاده بیش از پیش از ظرفیت های سایر سازمان ها و مردم برای پیشگیری از وقوع بسیاری از جرائم به خصوص برخورد با فروشندگان مواد مخدر است.

سرهنگ عباسی تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد که با هنجار شکنان جامعه برابر قانون رفتار نماید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان