رئيس اداره منابع طبیعی رفسنجان هشدار داد:

احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی و گردشگری

  • شناسه خبر: 123844
احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی و گردشگری

رئیس اداره منابع طبیعی رفسنجان گفت: با توجه به گرم شدن هوا احتمال بروز آتش سوزی در مناطق کوهستانی و جنگلی وجود دارد لذا شهروندان محترم مراقب باشند.

خانه » اجتماعی » احتمال وقوع آتش سوزی در مناطق کوهستانی و گردشگری

به گزارش خانه خشتی مسعود حیدری پور رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان رفسنجان با توجه به گرم شدن هوا و احتمال بروز آتش سوزی در مناطق کوهستانی و جنگلی از تمامی مردم شریف شهرستان رفسنجان که برای گردش به مناطق خوش آب و هوای شهرستان مراجعه می نمایند درخواست کرد: در صورت روشن کردن آتش برای طبخ غذا و …. قبل از خروج از منطقه حتما” از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کرده که کوچکترین سهل انگاری باعث بروز حوادث جبران ناپذیری خواهد شد. وی اظهار داشت: در صورت مشاهده هرگونه حریق (عمدی یا غیر عمدی) با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

همچنین جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار در بندهای سنگ و سیمانی و خاکی آبگیری شده هشدار داد: به دلیل گل و لای و خیس خوردگی اطراف بندهای سنگ و سیمانی و خاکی آبگیری شده احتمال سرخوردن و غرق شدن وجود دارد لذا از نزدیک شدن و شنا کردن در این بندها جدا” خودداری نمایید.

همشهریان گرامی خواهشمند است: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و بروز حریق در عرصه های منابع ملی با شماره رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت استان کرمان و شماره ۳۴۲۶۶۱۷۵ پاسگاه ویژه حفاظت رفسنجان تماس حاصل نمایند.

برچسب ها:
آتش وزی منابع طبیعی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان