تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گل کاشت

  • شناسه خبر: 123798
تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گل کاشت

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان با قهرمانی در لیگ دسته‌یک به لیگ برتر صعود کرد.

خانه » ورزشی » تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گل کاشت

به گزارش خانه خشتی ، هفته آخر رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتسال بانوان کشور، صبح دیروز (پنج‌شنبه چهارم خرداد) از ساعت ۱۱ آغاز شد که در مهم‌ترین این دیدارها دو تیم فوتسال بانوان صنعت مس رفسنجان و نفت امیدیه در سالن مجموعه نفت امیدیه به مصاف یکدیگر رفتند.
در این دیدار، بانوان مس رفسنجان موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۶-۴ شکست دهند و با ۲۱ امتیاز قهرمان لیگ دسته‌اول شوند. زهرا پیله‌ور قلی‌زاده، سحر زمانی و فاطمه سهرابی هرکدام با ۲ گل، گل‌های مس رفسنجان را به ثمر رساندند.
براساس این گزارش، بانوان مس رفسنجان که موفق شده بودند با ۲۱ امتیاز و به‌عنوان برترین تیم به مرحله نهایی صعود کنند، در اولین دیدار از این رقابت‌ها موفق شده بودند در رفسنجان با نتیجه ۷-۳ بالان صنعت قشم را شکست دهند.


در دیدار دوم در اندیمشک، آساره را با ۶ گل شکست دهند، در هفته سوم در رفسنجان با نتیجه پر گل ۱۱-۳ کوثر فسا را مغلوب کنند، هفته چهارم در رامهرمز، ۴-۹ علوان این شهر را شکست دهند و در هفته پنجم در رفسنجان، ۶-۴ کوهدشت را با شکست بدرقه کنند، هفته ششم در رفسنجان با نتیجه ۱۰-۰ پیروزی کامیاران مغلوب کنند و در آخرین دیدار از این رقابت‌ها نفت امیدیه را در امیدیه با نتیجه ۶-۴ شکست دهند تا به‌عنوان بهترین و برترین تیم بدون شکست این مسابقات ظاهر شوند و با اقتدار به لیگ برتر صعود کنند.
گفتنی است؛ بانوان مس رفسنجان در این مسابقات توانستند با ۵۵ گل زده، ۱۷ گل خورده و با تفاضل ۳۸+ و با ۲۱ امتیاز بهترین خط حمله و خط دفاعی را از آن خود کنند.
همچنین فاطمه سهرابی با به ثمر رساندن ۱۷ گل توانست عنوان «خانم گل» این دوره از رقابت‌ها را کسب کند.
باشگاه مس رفسنجان در سال ورزشی ۹۵-۹۶ عملکرد بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف ورزشی داشته؛ به‌طوری‌که علاوه بر صعود تیم فوتسال بانوان صنعت مس به لیگ برتر، تیم فوتبال نونهالان مس رفسنجان نیز به لیگ برتر صعود کرد.

برچسب ها:
فوتسال بانوان مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان