امام جمعه رفسنجان :

تخلف و تقلب گسترده، نقطه تاریک انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود / اقرار کنید که سوء تدبیر داشتید

  • شناسه خبر: 123782
تخلف و تقلب گسترده، نقطه تاریک انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود / اقرار کنید که سوء تدبیر داشتید

امام جمعه رفسنجان گفت:مشارکت ملی پشتوانه نظام است مردم سنگ تمام گذاشتند و درخشش را ایجاد کردند اما برخی مسئولات دولتی اقدام به تخلف و تقلب در سطح وسیع در کشور کردند و این نقطه تاریک این حماسه بزرگ است و از اذهان مردم نمی رود کاش اینهمه حق الناس و سوء تدبیر از سوی مجری انتخابات که ورزارت کشور است صورت نمی گرفت.

خانه » سیاسی » تخلف و تقلب گسترده، نقطه تاریک انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بود / اقرار کنید که سوء تدبیر داشتید

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان به حضور و حماسه بزرگ و پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمعه گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: پیروز این انتخابات شما مردم هستید و به نظام و رهبری تبریک عرض می کنم؛ برگزار کنندگان این انتخابات از هیاتهای اجرایی و نظارت تا نیروهای نظامی و انتظای امنیتی و قضایی زحمت کشیدند و کمک کردند به این شور و حضور حداکثری .

وی افزود: واجدین الشرایط ۷۳ درصد در این انتخابات شرکت کدرند که در دنیا بی نظیر است این مقبولیت نظام را می رساند و مسئولان باید شاکر باشند که اینچنین ملت نجیبی و هوشیاری دارند.

رمضانی پور با تبریک اغاز ماه مبارک رمضان ماه بندگی و طاعت و جهاد اکبر بیان داشت: از جمله وظای در این ماه رعایت حرمت آن یعنی روزه داری است روزه خوری تحت هر شرایط نباید باشد باید به کودکان هم یاد دهیم که در ملا عام نباید بخورند.

وی ادامه داد: رزوه خواری جرم محسوب می شود و باید مقابله کنند همه ما موظفیم باید نهی از منکر کنیم به شدت باشد هیچ ملاحظه ای نباید داشت ۱۱۰ هم باید پابکار باشد.

رمضانی پور گفت: کسانی در اثر نااگاهی و جهل حتی در دانشگاه شنیده شده استاد دانشگاهی گفته که روزه واجب نیست در حالیکه از واجبات دین است کسی نمی تواند منکر ان شود این ضعف ما را نشان می دهد و متاسفانه برخی از بی دروازگی دانشگاها وارد شدند سکولار هستند و به فرزندان ما اموزش می دهند.

وی تصریح کرد: مسئولین دانشگاه لحظه ای درنگ نکنند در برکناری انها ، درد امروز در جامعه ما این است که رهبری و امام می فرمودند دانشگاه باید اسلامی شود باید گزینش ای قوی و کارامد و مومن و متعهد باشند تا اساتید خوب و ارزشمند بر سر کار آیند.

وی به روز حمایت از خانواده زندانیان اشاره کرد و ادامه داد: این خانواده ها واجب المساعده هستند نباید بگذاریم آسیب ها متوجه انها شود و باید از انجمن حمایت از خانواده زندانیان حمایت کنیم.

امام جمعه رفسنجان به پیام رهبر فرزانه انقلاب پس از پیروی بزرگ مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه اشاره کرد و بیان داشت: برخی می خواستند فتنه ای بوجود اوردن و گردن بچه های حزب الهی این کشور بیاندازند واما این بچه ها خودشان را از ان نظام می دانند همین حزب اللهی ها و انقلابی بودند و هستند که در سوریه می جنگندند و جان می دهند و خطر بزرگی که بیخ گوش جهان اسلام و نظام جمهوری اسلامی است را دفع کرده اند.

وی افزود: اگر بچه های حزب اللهی و انقلابی رای نیاوردند صبر و استقامت می کنند خدارا شکر می کنند ولی انقلابی می مانند یاور انقلاب و ارزش های ان خواهند بود اگر خطری کشور را تهدید کند همین بچه حزب اللهی و بسیجی ها هستند که به میدان می آیند و جان خودشان را اهدا می کنند.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: مشارکت ملی پشتوانه نظام است مردم سنگ تمام گذاشتند و درخشش را ایجاد کردند اما برخی مسئولات دولتی اقدام به تخلف و تقلب در سطح وسیع در کشور کردند و این نقطه تاریک این حماسه بزرگ است و از اذهان مردم نمی رود کاش اینهمه حق الناس و سوء تدبیر از سوی مجری انتخابات که ورزارت کشور است صورت نمی گرفت.

وی تصریح کرد: آنها می گویندحرف شخصیت گرانقدر نظام به وحدت ملت آسیب وارد می کند باید گفت شما که با بی تدبیری دل مومنین را را آزردید به وحدت ملی آسیب نزدید ؛مردم عمل باشید و اقرار کنید که ما سوتدبیر داشتیم و امادگی برای برگزاری انتخابان نداشتیم و مردم هم شما را می بخشند.

رمضانی پور ادامه داد: نیم نگاهی به وعده های جدید رئیس جمهور داشته باشیم و برای تحقق انان درخواست وی را برای کمک به دولت اجابت خواهیم کرد و و ما به انها بهانه نمی دهیم که نگذاشتند کاری کنیم؛ همه بچه های انقلابی اعلام می کنیم که دولت را در تحقق وعده هایش کمک می کنیم و آنها مرد عمل باشند و مثل دولت یازدهم نگویند که وعده ای نداده ایم.

امام جمعه رفسنجان در ادامه اظهار داشت: سند ۲۰۳۰ که رئیس جمهور در مصاحبه مطبوعاتی خودشان گفتند اطلاعات غلط به رهبری می دهند این برعکس است اشراف اطلاعاتی ایشان بسیار بالاست و دشمنان هم اذعان می کنند چه بسا اطرافیان شما در این باره اطلاعات غلط می دهند؛ بعدا خواهم گفت که سند ۲۰۳۰ چه فجایعی را به بار خواهد اورد.

رمضانی پور یورش به بیت عالم شیعی شیخ عیسی قاسم در کشور بحرین را محکوم کرد و بیان داشت:  حکام اقلیت آل خلیفه در بحرین جنایت و خیانت می کنند و مردم بحرین مظلوم واقع شدند مردم در تنگاه هستند نمی توانند فریاد بزنند .

لازم به ذکر است امروز پس از اقامه نماز جمعه با نمازگزارن در حمایت از مردم مظلوم بحرین و محکوم کردند زندانی کردن عالم شیعی شیخ عیسی قاسم راهپیمایی کردند.

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان انتخابات29 اردیبهشت تخلف تقلب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان