تجمع اعتراضی سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 123704
تجمع اعتراضی سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در رفسنجان / تصاویر

جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در رفسنجان در اعتراض به عملکرد این موسسه صبح امروز مقابل دفتر امام جمعه تجمع کردند.

خانه » اجتماعی » تجمع اعتراضی سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ جمعی از سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در شعبه این موسسه در شهر رفسنجان صبح امروز در اعتراض به عدم پرداخت سود سپرده هایشان و بازپس گیری آن صبح امروز درمقابل دفتر امام جمعه این شهر تجمع کردند.

علی زینلی مسئول شعبه موسسه کاسپین در رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام داشت: مدت ۷ ماه است که به مشتریان هیچ سودی از سپرده هایشان پرداخت نشده است.

وی افزود: از سوی موسسه به مشتریان اعلام شده است که در صورت باز پس داده شدن سپرده هایشان سود ان که در این مدت پرداخت شده نیز از اصل سپرده کم خواهد شد و این موجب نارضایتی سپرده گذاران شده است.

 دولت پاسخگوی معترضین به موسسه اعتباری کاسپین باشد

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خانه خشتی راجع به تجمع سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین در اعتراض به عملکرد این موسسه صبح امروز در مقابل دفتر وی اظهار داشت: این بندگان خدا امروز مطالبه داشتند سردرگم بودند و تکلیفشان مشخص نیست.

وی افزود: از نظر شرعی فردی که سپرده پذیر است موظف است طبق قرارداد اصل و سود سپرده را به سپرده گذاران بپردازد.

رمضانی پور خاطر نشان کرد: این درحالی است که رئیس جمهوری محترم در جمع خبرنگاران حل قضیه موسسه کاسپین را به مردم وعده داده اند ؛ در این مورد دولت و بانک مرکزی باید پاسخگو باشد.

امام جمعه رفسنجان گفت: در شهرستان و استان نماینده دولت باید پاسخگوی مردم باشند و بی نتیجه بودن اعتراضات مردم چیزی جز بدبینی به نظام ندارد؛ دولتمردان در این زمینه تدابیر لازم را بیاندیشند تا برای مشکل راه حل پیدا کنند نه اینکه موضوع پیچیده تر شود.

گفتنی است معترضین اعتراض خود را به معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری رفسنجان نیز اعلام نموده و خواستار احقاق حقشان شدند.

 

برچسب ها:
تجمع کاسپین موسسه کاسپین در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان