تکذیبیه علیه مطالب کذب درخصوص استاد فرشچیان

  • شناسه خبر: 12370
تکذیبیه علیه مطالب کذب درخصوص استاد فرشچیان

چندی است که برخی از سایت ها و وبلاگ ها اقدام به درج خبر خلاف واقعی در خصوص تعامل استاد فرشچیان با کارگاه ضریح مطهر امام حسین(علیه السلام) نموده اند که در این خصوص هیات امنای ساخت ضریح مطهر اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود: بسمه تعالی در پی درج برخی مطالب در فضای […]

خانه » آخرین اخبار » تکذیبیه علیه مطالب کذب درخصوص استاد فرشچیان

چندی است که برخی از سایت ها و وبلاگ ها اقدام به درج خبر خلاف واقعی در خصوص تعامل استاد فرشچیان با کارگاه ضریح مطهر امام حسین(علیه السلام) نموده اند که در این خصوص هیات امنای ساخت ضریح مطهر اطلاعیه ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسمه تعالی

در پی درج برخی مطالب در فضای اینترنت مبنی بر درخواست پول توسط استاد فرشچیان از هیات امنای ساخت ضریح مطهر امام حسین(علیه­السلام)، ضمن تکذیب این مطالب بدین وسیله به استحضار عموم عاشقان اباعبدالله(علیه­السلام)می­رساند؛ این خیالبافی­ها ساخته و پرداخته­ی اذهان بیماری است که نه هنر را می­شناسند، نه استاد فرشچیان را و نه عشق و علاقه­ی بی حد و حصر ایشان به ساحت معصومین (علیهم­السلام)را.

از زمان حضور حضرت استاد در این پروژه­ی مقدس تا به امروز، ایشان نه تنها ریالی از هیات امناء درخواست ننموده­اند بلکه علی رغم اصرار هیات امناء، حتی هزینه­های سفر و اقامت در شهر مقدس قم را نیز نپذیرفته و تمامی مخارج را خود متقبّل شده­اند. همچنین در دفعات متعدد مبالغ قابل توجهی نیز به صندوق کمک­های مردمی ساخت ضریح مطهر واریز نموده­اند.

بی شک توفیق این استاد فرزانه در راستای اشاعه­ی فرهنگ اهل بیت(علیهم­السلام)که در تابلوهای گوناگون ایشان همچون: عصر عاشورا، کوثر شفاعت، علمدار حق و … همچنین در طراحی و نظارت ساخت ضریح مطهر حضرت علی­بن­موسی­الرضا و حضرت سیدالشهداء(علیهما­السلام)هویداست، نشأت گرفته از ایمان قوی و روحیه­ی خاکساری ایشان در این آستان است. همین روحیه است که ایشان را در نهمین دهه از زندگی پربارشان، همچون جوانی برنا و شاداب به صورت شبانه روزی پیگیر روند ساخت ضریح مطهر نموده است.

از درگاه خداوند منّان برای این استاد فرهیخته که اینک در قلّه­ای از افتخار، چونان مدالی بر سینه­ی این سرزمین می‏درخشد، طول عمر با عزّت مسئلت داریم.

هیات امنای ساخت ضریح مطهر حضرت امام حسین(علیه­السلام)

برچسب ها:
تکذیبیه،استاد فرشچیان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان