خانه خشتی گزارش می دهد:

انتظار مردم رفسنجان از منتخبشان در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری چیست؟

  • شناسه خبر: 123570
انتظار مردم رفسنجان از منتخبشان در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری چیست؟

منتخب مردم وظیفه سنگینی بر دوشش است و رای مردم حق الناس است باید جوابگو باشد به تمام خواسته های مردم و انشالله شخصی که رای می آورد منتخب اصلح مردم است چون با رای مردم به میدان می اید .

خانه » اجتماعی » انتظار مردم رفسنجان از منتخبشان در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری چیست؟

به گزارش خانه خشتی ؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رفسنجان از ساعات اولیه آغاز رای گیری با حضور پرشور واجدین شرایط رای دادن از اقشار مختلف مردمی در حال برگزاریست.

هرچه به ساعات پایانی ۲۹ اردیبهشت ماه نزدیک می شویم بر جمعیت منتظرین در صفوف رای گیری افزوده می شود.

خبرنگار خانه خشتی در این روز به میان مردم رفت و انتظارات آنان را از منتخبشان در این انتخابات جویا شد:

شهروند جوانی در این باره گفت: اینکه به حرفها و شعارهایشان عمل کنند همانطورکه در صحبتهایشان اشاره کردند مردمی و طرفدار مردم باشند همان راه امام(ره) را ادامه دهند تا به دست صاحب اصلیش امام زمان(عج) برسد .

دیگری عنوان کرد: مردم ایران با بصیرت هستند در سال ۸۸ و در ۹ دی نشان دادند که پشتیبان نظام هستند و ما نیاز نداریم دیگران مخصوصا امریکا دشمن قسم خورده ایران است برای ما تصمیم بگیرد مردم با بصیرت تمام وارد عرصه انتخابات شدند و با همین بصیرت راهی که انتخاب کردند مقدمات حضور امام زمان فراهم شود و جامعه ای به فرمایش پیامبر مدینه فاضله باشد .

خانم جوان در پاسخ به خبرنگار خانه خشتی اظهار داشت: انتظارم از منتخبین مردم این است به ورزشکاران اهمیت بدهند چه شوراها و چه ریاست جمهوری .مهمترین پیام برای دشمنان این است که ما خانمهای ایران پشت کشورمان هستیم خانمهای ورزشکار و همه تلاشمان این است ورزش کنند و پشت کشورمان باشیم .

من به خاطر کشورم وکوری دشمنان رای داده ام .

مرد میانسالی نیز حضور در انتخابات را وظیه شرعی و ملی هرایرانی دانست و گفت: خدا روشکر همیشه ملت ایران در صحنه حضور داشتند و دارند.

وی افزود: منتخب مردم وظیفه سنگینی بر دوشش است و رای مردم حق الناس است باید جوابگو باشد به تمام خواسته های مردم و انشالله شخصی که رای می آورد منتخب اصلح مردم است چون با رای مردم به میدان می اید .

این شهروند محترم اظهار داشت: دشمنان اسلام بدانند ما ایرانیان از رهبرمان و شهدا پیروی می کنیم و همیشه حواسمان است و این را بدانند که کور خواندند میتوانند به ایران تسلط داشته باشند.

شهروند دیگری بهبود وضعیت رکود حاکم بر کشور را یکی از امور اصلی دانست و که منتخب مردم باید به ان توجه کند.

شهروند دیگر نیز پیروی از ولایت فقیه را یکی از وظایف اصلی منتخب مردم دانست و گفت:  باید دلشان برای محرومین بسوزد مشکل اصلی ما اقتصاد است همچنین جلوی استکبار جهانی باید ایستاد در غیر اینصورت کشور پیشرفت نمی کند و این موضوع همیشه مورد تاکید رهبری است.

برچسب ها:
منتخب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان