امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

رای مردم امانت الهی است و باید صیانت شود

  • شناسه خبر: 123541
رای مردم امانت الهی است و باید صیانت شود

امام جمعه رفسنجان گفت: برنده اصلی انتخابات ملت و نظام است مردم باید بدانند هرکس بیرون اید فرقی نمیکند برنده ملت است و رای مردم امانت الهی است و باید صیانت شود.

خانه » سیاسی » رای مردم امانت الهی است و باید صیانت شود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان همگان را به رعایت تقوا و انجام اعمال صالح توصیه کرد و افزود: مدیران موفق انسانهای منظمی هستند.
وی اظهار کرد: صداقت نیز از جمله شاخصه  های موفقیت است که اهمیت دارد سیاستمداران از دروغگویی و تزویر پرهیز کنند، وقتی صداقت سیاستمداران از بین برود حق طلبی و حقوق بشر ،عدالت خواهی و مردمی بودن حکومت و توجه به ضعفا که ارزشهای سیاسی هستند زیر سوال می رود.
رمضانی پور بیان کرد: ارزش و بقا حکومت و سیاست به بقاء همین مفاهیم ارزشی است و بهتر است انسان خود را فدای دین کند تا ارزشهای اسلامی و اساسی از بین نرود، در رابطه با دشمنان هم نباید پیمان شکنی شود .
رمضانی پور ادامه داد: امام علی (ع) فرمود: اگر با کسی که دشمنت است پیمانی بستی به عهدت وفا کن .
وی تصریح کرد:  در حکومت و نظام اسلامی خدعه و نیرنگ در اداره امور کشور جایی ندارد و تنها درجنگ یکی از فنون نظامی محسوب می شود لذا خدعه و حیله از طرف مسلمانان یکی از فن جنگ  است .
رمضانی پور گفت: از دیگر شاخص های موفقیت تشویق و تنبیه در کار است و تشویق موجب ترویج درستکاری و تنبیه خطا کار موجب ترس خطاکاران است لذا دولت ها باید قوی و قاطع عمل کنند و  کسی که باید با مفاسد بجنگد و ومبارزه کند رییس جمهور است و بجنگد با مفاسد پس  اگر اینجا ذره ای میدان داده شود گرفتاری ایجاد می شود.
رمضانی پور ادامه داد: امام علی فرمود: نیکوکار و بدکار نباید در نزد تو یکسان باشند چرا که اگر نیکوکار و بدکار در نزد مقامات کشور یکسان باشند نیکوکار از کار خود دست می کشند و بدکاران به انجام بدی واداشته می شوند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص های موفقیت مدیران ارشد و سیاست مداران، سیاست نفس است این شرط ورود به میدان سیاست است لذا تسلط بر نفس یعنی اینکه انسان با هوای نفس خود  مبارزه کرده باشد.
رمضانی پور افزود: درواقع کسی که با نفس خودش مبارزه می کند جهاد اکبر است و مبارزه با دشمن جهاد اصغر است و  وقتی کسی کار دشمن را مدیریت می کند جهاد اکبر است که هم باید به جهاد اصغر هم اکبر انجام دهیم تا به وظیفه مان درست انجام شود.
رمضانی پور در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید زمینه حضور حضرت را به وجود اوریم و انتخاب به جا و شایسته در مقام ریاست جمهوری زمینه ساز ظهور امام زمان است.
وی افزود: تا کنون کارکرد انتخابات ها شبه معجزه بوده و نقش کلیدی داشته است یکی از عرصه های سیاسی و جنبه جهاد اکبر با دشمن را می رساند.
امام جمعه رفسنجان بیان کرد: شما مردم ایران به خاسته های نامشروع دشمن نه گفته اید و با حضورتان در همه صحنه ها اقتدار را ایجاد کرده اید و امروز هم با آمدنتان یأس دیگری بر دل دشمنان ایجاد کردید و هوشایری شما مردم تمام توطیه ها را خنتثی می کند.
وی بیان کرد: وجود  نیروهای اطلاعاتی و انتظامی  اجازه هر تحرک فتنه انگیزانه را نخواهد داد و در برابر انتخاب مردم باید سر تسلیم فرو اوریم و  بر اعتبار نظام بیفرازییم .
رمضانی پور خاطرنشان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی مخالفین و معارضین امنیت از نتیجه انتخابات سیلی خواهند خورد و به فرموده ایشان به هرکسی می خواهی رای بدهی بده اما جواب خدا را باید اماده کنی.
وی بیان کرد:  رهبر  فرمودند: انضباط مردمی قبل و بعد انتخابات مهم است فضای آزادی را جمهوری اسلامی به ما داد اگر برخی سواستفاده می کنند و میگویند این فضا نیست ناشکری است لذا فضای تاثیر مردم بر انتخاب رییس جمهور و مدیران شهری و روستایی وجود دارد.
امام جمعه رفسنجان گفت: برنده اصلی انتخابات ملت و نظام است مردم باید بدانند هرکس بیرون اید فرقی نمیکند برنده ملت است و رای مردم امانت الهی است و باید صیانت شود.
وی تأکید کرد: پایبندی بر نتیجه انتخابات بر همه لازم است افرادی که پای صندوق به عنوان کارگزاران اخذ رای هستند نیروهای انتظامی ما هوشیارند و به شدت هم برخورد می کنند.
رمضانی پور به فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر در سال ۶۱ در عملیات غرورافرین بیت المقدس داشتیم مرحله به مرحله این عملیات رزمندگان خود را به پشت دیوارهای خرمشهر رساندند و آزادش کردند و بیش از ۴ هزار کیلومتر مربع از اراضی ایران ازاد سازی شد.
وی به ازدیاد نسل   مسلمان که موکد رهبر است اشاره و بیان کرد: برخی جوانان به یک یا دو فرزند بسنده می کنند انتظارات اهل بیت زیر سوال می رود چرا شیعه باید جمعیتش کم شود ازدیاد جمعیت را داشته باشیم.

برچسب ها:
امانت الهی را صیانت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان