گزارش مشروح از حضور پرشور تهرانی‌ها در مصلای امام خمینی(ره)

قیام مردم پایتخت برای تغییر وضع موجود/موج حماسه حمایت از «رئیسی» به تهران رسید/شمار حاضران در مصلی از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت+ تصاویر

  • شناسه خبر: 123320
قیام مردم پایتخت برای تغییر وضع موجود/موج حماسه حمایت از «رئیسی» به تهران رسید/شمار حاضران در مصلی از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت+ تصاویر

بالغ بر سیصد هزار نفر از مردم پایتخت پس از سونامی دیروز اصفهان برای حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) حضور دارند.

خانه » سیاسی » قیام مردم پایتخت برای تغییر وضع موجود/موج حماسه حمایت از «رئیسی» به تهران رسید/شمار حاضران در مصلی از مرز ۳۰۰ هزار نفر گذشت+ تصاویر

به گزارش خانه خشتی به نقل از فارس، پس از سونامی دیروز مردم اصفهان در حمایت از رئیسی ، امروز سه‌شنبه نوبت به مردم تهران رسید تا آن را تکرار کنند.

ـ صدها هزار نفر از مردم تهران از ظهر امروز خود را به مصلای تهران رسانده تا حمایت خود را از کاندیدای جبهه انقلاب اعلام کنند.

ـ این گزارش حاکی است اقشار مختلف مردم یک ساعت مانده به آغاز مراسم در مصلای تهران حضور یافتند و تمامی خطوط منتهی به مصلی پر از ازدحام گزارش شده است.

ـ گزارش خبرنگاران فارس حاکی است شبستان مصلای تهران مملو از جمعیت است. همچنین بخاطر بسته شدن درهای مصلا بخش اعظم جمعیت در بیرون از فضای مصلی حضور دارند.

ـ همایش بزرگ نیروهای انقلاب در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی ساعت ۱۶/۵۰ دقیقه با قرائت قرآن آغاز شد.

ـ در ابتدای این همایش مجری با لحنی کنایه آمیز گفت: «ما آمده ایم دیوارها را برداریم؛ آقای روحانی! آقایان اینجا سکوت می‌کنند و شما به شور و هیجان دختران گوش کنید».

ـ برخی از حاضرین در این همایش هم دست نوشته‌ای با عنوان «از رای به روحانی پشیمانیم» در دست دارند.دست نوشته‌هایی با مضامینی انتقادی به دولت در دست مردم است.

ـ این روزها در جای جای کشور حضور پررنگ خانم‌ها با ظاهر و پوشش‌های متفاوت در سخنرانی‌های رییسی یک پیام جدی را برای روحانی دارد که استراتژی دیوارش شکست خورده است!
مردم دریافته‌اند که دیوار کشیدن در پیاده‌رو بین خانم‌ها و آقایان دروغ و تهمتی بود که روحانی به رییسی نسبت داد و حالا مردم عزم خود را جزم کرده‌اند که دیوار فساد و رانت و اشرافی‌گری را خراب کنند!

ـ قرار است «سید ابراهیم رئیسی» و «محمدباقر قالیباف» در این مراسم سخنرانی کنند.

برخی از شعارهایی که هواداران رئیسی – قالیباف در اجتماع بزرگ مصلی تهران سر می دهند:
ـ سلام بر رئیسی؛ درود بر قالیباف
ـ ممنون از این اتحاد؛ دولت ضد فساد
ـ رئیسی قالیباف؛ مبارکه ائتلاف
ـ ملت اومد تو میدون؛ خداحافظ فریدون
ـ نه آبی و نه نانی؛ خداحافظ روحانی
ـ آخر هفته ؛روحانی رفته
ـ سلام بر سه سید حسینی؛ رئیسی، خامنه ای، خمینی
ـ نه پسرفت نه درجا؛ نگاه ما به فردا

ـ لحظاتی قبل محمد باقر قالیباف و حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اتفاق هم وارد مصلای تهران شدند.

ـ سیدابراهیم رئیسی پس از ورود به مصلی، دست قالیباف را مقابل جمعیت بالا برد و حاج منصور ارضی شال سبز سیادت را بر دوش رئیسی انداخت.

ـ منصور ارضی بعد از اینکه شال سبز سیدی را بر دوش رئیسی انداخت قالیباف را هم در آغوش گرفت
ـ همزمان با شروع سخنرانی قالیباف، شعار قالیباف دوست داریم از سوی جمعیت سرداده شد.

ـ پرویز شیخ‌طادی در اجتماع پرشور حامیان سید ابراهیم رئیسی در مصلی تهران حضور یافت.

قالیباف: با برادر عزیزم ائتلاف کردیم برای تغییر وضع موجود/ قرار نبود وعده بدهند و عمل نکنند

محمدباقر قالیباف در این اجتماع بی‌نظیر گفت: ما در این روزهای حساس و سرنوشت‌ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست ۴۰ ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

رئیسی: آقای روحانی! چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمری‌ها افتادید؟/ قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به دولتمردان گفت: چرا شب انتخابات یاد افزایش مستمری‌ها افتادید؟ چرا قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دادید اما به مردم چیزی اضافه نکردید؟

انتهای پیام/

برچسب ها:
رئیسی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان