سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان:

نخاله های ساختمانی بایستی توسط مالکین به خارج از شهر یا محل های تعیین شده از سوی شهرداری حمل شود

  • شناسه خبر: 123263
نخاله های ساختمانی بایستی توسط مالکین به خارج از شهر یا محل های تعیین شده از سوی شهرداری حمل شود

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان گفت: نخاله های ساختمانی بایستی توسط مالکین به خارج از شهر یا محل های تعیین شده از سوی شهرداری حمل شود

خانه » آخرین اخبار » نخاله های ساختمانی بایستی توسط مالکین به خارج از شهر یا محل های تعیین شده از سوی شهرداری حمل شود

به گزارش خانه خشتی به نقل از روابط عمومی شهرداری رفسنجان، حسین مهدی زاده با اشاره به عملکرد مطلوب پرسنل این معاونت در خصوص جمع آوری زباله و تنظیف معابر سطح شهر، اظهار کرد: این اقدام توسط شرکت های طرف قرارداد شهرداری و با نظارت حوزه معاونت خدمات شهری در ساعت های مختلف شبانه روز انجام می شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان ضمن درخواست از شهروندان جهت قرار دادن زباله ها در خارج از منزل در ساعت معین به منظور حفظ و پاکیزگی شهر، تصریح کرد: تنظیف کوچه ها و معابر در ساعات معینی از روز و بر اساس برنامه تنظیمی شرکت های طرف قرارداد انجام می شود.

وی با تأکید بر اینکه رهاسازی زباله بیرون از منزل  در خیابان و معابر شهر  موجب تجمع حشرات و سگ های ولگرد وباعث از بین رفتن زیبایی شهر می شود، گفت: شهروندان محترم بایستی زباله های خود را غیراز ساعات مقرر در سطل های زباله تعبیه شده در بعضی مناطق بگذارند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری رفسنجان در ادامه با بیان اینکه نخاله های ساختمانی می بایست توسط مالکین به خارج از شهر درمحل های تعیین شده از سوی شهرداری حمل گردد، افزود: در صورت تخلیه نخاله های ساختمانی در معابر شهر یا زمین های خالی اطراف محل سکونت برخورد لازم طبق ضوابط به عمل می آید.

حسین مهدی زاده ضمن درخواست از شهروندان نسبت به حفظ و پاکیزگی محله خود، تصریح کرد: امیدواریم با یاری مردم وظیفه شناس شاهد شهری زیبا و عاری از زباله و نخاله های ساختمانی باشیم.

برچسب ها:
زباله شهرداری رفسنجان معاونت خدمات شهری نخاله های ساختمانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان