مسئول بسیج سازندگی رفسنجان مطرح کرد :

بیش از ۹۰ درصد از طرح های اقتصادمقاومتی در رفسنجان شغل ایجاد کردند

  • شناسه خبر: 123208
بیش از ۹۰ درصد از طرح های اقتصادمقاومتی در رفسنجان شغل ایجاد کردند

مسئول بسیج سازندگی رفسنجان گفت : کل اعتبار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال بوده است که تعداد ۱۰۱ نفر موفق به اخذ تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بانک مهر شده اند و بیش از ۹۰ درصد افراد موفق به ایجاد شغل شده اند .

خانه » اقتصادی » بیش از ۹۰ درصد از طرح های اقتصادمقاومتی در رفسنجان شغل ایجاد کردند

جواد حسین زاده مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی ضمن تاکید بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در راستای بهبود وضعیت معیشتی اظهار داشت :رسالت کلی سپاه پاسداری از انقلاب اسلامی و کمک به توسعه و تعمیق انقلاب اسلامی است .

وی تصریح کرد :در راستای عمق بخشی داخلی نیز در حیطه محرومیت زدایی و سازندگی با استفاده از توان مازاد سپاه در حوزه هایی مانند اردوی جهادی ،پروژه های عمرانی و غیرعمرانی محرومیت زدایی ،تفاهم با موسسات دولتی و خیریه فعالیت هایی صورت گرفته است .

جوادحسین زاده بیان داشت :در سال ۹۵، ۱۰۳ گروه جهادی به استعداد ۲۰۴۷ نفر از بسیجیان به مناطق مختلف شهرستان جهت ارائه خدماتی چون درختکاری ،لایروبی ،قنوات و استخرها ،هرس درختان ،واکسیناسیون دام و طیور و… اعزام گردیدند.

وی افزود :اردوی های ۱۰ روزه در قالب طرح هجرت بسیج توسط دانش اموزان بسیجی خواهر و برادر برای تعمیر و بهسازی مدارس شهرستان و بخشهای تابعه انجام شده است .

مسئول جهادسازندگی رفسنجان افزود :اردوی جهادی ۷ روزه و ۳ روزه در قالب اعزام ۵۰ گروه جهادی  به مناطق مختلف استان و شهرستان در جهت ساخت و بازسازی خانه محرومین و خانه شهدا ،تعمیر وبازسازی مسجد و حسینیه و… از جمله برنامه هایی است که در خصوص سازندگی صورت گرفته است.

وی بیان داشت : ۲۵ تیم به استعداد ۱۹۰ نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی و بسیج مهندسین کشاورزی در خصوص ارائه خدمات رایگان پزشکی ،مشاوره و توزیع داروی رایگان ،بازدید از مزارع کشاورزی و دیگر خدمات به مناطق محروم اعزام شدند .

حسین زاده با بیان اینکه کل اعتبار اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۱۶ میلیارد ریال بوده است گفت :تعداد ۱۰۱ نفر موفق به اخذ تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بانک مهر شده اند و بیش از ۹۰ درصد افراد موفق به ایجاد شغل شده اند .

 

 

 

 

 

برچسب ها:
اقتصادمقاومتی طذح های اقتصادمقاومتی دررفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان