دانش آموزان ورزشکار و مربیان برتر سال ۹۵ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 123088
دانش آموزان ورزشکار و مربیان برتر سال ۹۵ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

دانش آموزان ورزشکار و مربیان تربیت بدنی برتر اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان صبح امروز طی مراسمی در سالن شهدای دانش آموز این اداره تجلیل شدند.

خانه » ورزشی » دانش آموزان ورزشکار و مربیان برتر سال ۹۵ در رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ؛ مراسم تجلیل از دانش آموزان ورزشکار و مربیان تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان که در سال ۹۵ برتر شناخته شدند صبح امروز با حضور حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش و علی زینلی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان در سالن شهدای دانش آموز این اداره برگزار شد.

در این آیین ورزشکاران برتر اعزامی به تیم های ملی و برتر در مسابقات استانی و شهرستانی و همچنین مربیان تربیت بدنی برتر تجلیل شدند.

حسینی پور در این مراسم سیره ورزشکاران را در مسیر رفتار و منش مولای متقیان علی(ع) دانست و گفت: صداقت و راستی به عنوان یک اصل مهم برای ورزشکار است؛ ورزشکاری با نفاق و نیرنگ همخوانی ندارد.

وی بیان داشت: مربیان باید بدانند که امروز شعار دادن فایده ای ندارد آنچه باعث می شود که از ما پیروی کنند عمل ماست.

حسینی پور گفت: مربیان تلاش کنند تا میان خودشان جو صمیمی و صادقانه حاکم کنند.

وی خاطر نشان کرد: بهتر است از همه پتانسیل های تربیت بدنی موجود در آموزش و پرورش شهرستان استفاده شود و فرقی نداشته باشد که فرد متعلق به چه گروهی است و با توجه به تخصص و توانایی اش انتخاب شود تا در نهایت به سود ورزش شهرستان باشد.

حسینی پور تصریح کرد: شهرستان رفسنجان امروز در جایگاهی قرار دارد که تیم فوتبال ان باید در لیگ برتر باشد و جایگاه کنونی مناسب ان نیست.

محمد شیخ زاده معاون پرورشی اداره اموزش و پرورش رفسنجان نیز در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم از زحمات ریاست آموزش وپرورش؛ کارشناس مسئول تربیت بدنی رفسنجان؛ مدیریت اداره ورزش و جوانان؛ مدیریت باشگاه مس رفسنجان؛ هیاتهای ورزشی و دبیران ورزش و همچنین خیرانی که در زمینه ورزش شهرستان دست یاری رساندند قدردانی کرد.

اجرای مهدی عبداللهی خواننده جوان رفسنجانی و گروه موسیقی سعید مشرف از دیگر برنامه های این مراسم بود.

برچسب ها:
اداره آموزش و پرورش رفسنجان تجلیل دانش آموزان ورزشکار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان