فرماندار رفسنجان در جلسه شورای اداری شهرستان عنوان کرد:

حضور باشکوه در انتخابات بسیار اهمیت دارد / توقع مردم رفسنجان از مس اشتغال است

  • شناسه خبر: 123054
حضور باشکوه در انتخابات بسیار اهمیت دارد / توقع مردم رفسنجان از مس اشتغال است

فرماندار رفسنجان گفت: حضور باشکوه در انتخابات بسیار اهمیت دارد این مهم لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب است و دیگری اینکه مردم اعلام می کنند که ما هنوز به آرمان های انقلاب معتقدیم و ایستاده ایم و از طرفی تجدید بیعت با امام و شهدا و موجب خشنودی دل جامعه ایثارگری است.

خانه » اجتماعی » حضور باشکوه در انتخابات بسیار اهمیت دارد / توقع مردم رفسنجان از مس اشتغال است

به گزارش خانه خشتی ، حمید ملانوری در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد، ضمن تبریک مناسبت های مختلف اردیبهشت ماه از جمله روز بزرگداشت مقام معلم روز کارگر و هفته هلال احمر به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه  اشاره کرد و بیان داشت: اصل انتخابات بسیار اهمیت دارد و تاکید رهبری بر حضور حداکثری پای صندوق های رای است ؛ انتخاب نماد عینی حکومت مردم سالاری دینی و انتخاب سرنوشت مردم توسط خودشان و یک حرکت سیاسی اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود:حضور باشکوه در انتخابات بسیار اهمیت دارد این مهم لبیک به دعوت رهبر فرزانه انقلاب است و دیگری اینکه مردم اعلام می کنند که ما هنوز به آرمان های انقلاب معتقدیم و ایستاده ایم و از طرفی تجدید بیعت با امام و شهدا و موجب خشنودی دل جامعه ایثارگری است.

ملانوری خاطر نشان کرد: حضور باشکوه زمانی رقم میخوردکه مردم به رفتار ما مسئولان اعتماد کنند نباید انگیزه را از مردم بگیریم خدمات نظام را ببینیم پیشرفت ها را ببینیم آنچه می ماند اسلام و ارزش های ان است؛ هرکار که انجام شده مربوط به نظام است نه چپ و راست و جناح و گروه خاص انگیزه و اعتماد نباید در مردم از بین رود.

وی تصریح کرد: رفتار مدیران تاثیر دارد بر این حضور مردم کسی حرکتی نکند که این اعتماد از بین رود که در ان دنیا باید جوابگو باشد.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: روز برگزاری انتخابات مهم و حساس است بر اساس قوانین همه امکانات ما باید در اختیار سلامت و امنیت انتخابات قرار گیرد نه خدشه وارد شدن بر آن و نباید برای طرفداری یا علیه کاندیدایی استفاده شود.

وی اظهار داشت: تلاش بر این است تا با اعتقاد بر رعایت قانون و اصل بیطرفی جریان انتخابات پیش رود تا انتخابات خوب و در سلامت برگزار شود و در عین حال فضای انتخاباتی در شهر ایجاد شود.

فرماندار رفسنجان به آغاز فعالیت تبلیغاتی کاندیداها و ستادهای انان اشاره کرد و گفت: همه معتقد به رعایت قانون باشند هتک حرمت توهین در شان نظام و انقلاب نیست؛ شهرستان رفسنجان در انتخاباتها بسیار موفق عمل کرده و خوش نام بوده و امید است که از این انتخابات نیز سربلند بیرون آید.

وی بیان داشت: در انتخابات امسال ۱۹۷ شعبه اخذ رای در شهرستان رفسنجان خواهیم داشت و از این تعداد ۱۵۲ مربوط به بخش مرکزی است و مابقی مربوط به سه بخش کشکوئیه فردوس و نوق است.

ملانوری خاطر نشان کرد:  ۸۷ شعبه اخذ رای در شهر رفسنجان در انتخابات شوراهای شهر تمام مکانیزه انجام می شود و انتخابات ریاست جمهوری با تعرفه انتخابات و در سایر شعب نیز بصورت تعرفه ای و کاغذی انجام میگیرد.

فرماندار رفسنجان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخاب عنوان سال اقتصاد مقاومتی ؛تولید و اشتغال از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان داشت: انتظار این است که در راستای اجرایی شدن این شعار اقداماتی در شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: احیاگران آبادی طرح بومی شهرستان در راستایی رونق اشتغال در روستاها کامل شده و به کل استان تعمیم داده خواهد شد .

ملانوری ادامه داد: این طرح با همکاری شرکت مس به عنوان معین منطقه و دانشگاه آزاد معین منطقه راویز دانشگاه ولیعصر معین خنامان و برخی واحدهای صنعتی در حال اجراست و در این طرح برای هر دهستان سند توسعه اشتغال برای اجرای فعالیتهای توسعه ای برای ایجاد اشتغال در روستاها طراحی شده است.

فرماندار رفسنجان به افتتاح طرح های اقتصادی در طول سه سال دولت یازدهم در شهرستان و یا در آستانه بهره برداری از انها اشاره کرد و گفت: اینها به خاطر ایجاد اعتماد در سرمایه گذاران و در سایه همدلی در شهرستان شکل گرفت.

وی در ادامه با توجه به حضور مدیرعامل مس منطقه ای کرمان در این جلسه اظهار داشت: توقع مردم رفسنجان از مس در حوزه اشتغال است با توجه به ظرفیت بزرگ مس سهم اشتغال رفسنجانیها در مس سهم اندک است .

ملانوری خاطر نشان کرد: اشتغال بچه های رفسنجان به طور جدی مدنظر قرار داده شود و به رفسنجان سهم خوبی داده شود.

وی تصریح کرد: صنعت بدون آلایندگی نیست اما ضروری است تا به رفع آلایندگیهای مس در منطقه توجه شود و از طرف دیگر در زیر ساختهای شهرستان از جمله اب شرب ان توجه شود.

ملانوری با بیان اینکه مطالبه گری مردم رفسنجان ضعیف است خاطر نشان کرد: ورزشگاه شهدای صنعت مس نیمه کاره مانده و نیاز است تا در یک حرکت انقلابی این فضا به اتمام رسد.

وی افزود: در بحث مسائل فرهنگی شهرستان  رفسنجان کمک در این زمینه بیشتر شود.

ملانوری تصریح کرد: دهستان راویز پایین دست معدن خاتون آباد و شهربابک قرار گرفته و آلایندگی مس به انها میرسد در حالیکه حق آلایندگی خاتون آباد تنها به  شهربابک میرسد و به سمت شهرستان رفسنجان نمی آیید در این زمینه دهستان راویز به عنوان زیر مجموعه خاتون آباد دیده شود.

برچسب ها:
اشتغال انتخابات مس
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان