دادستان رفسنجان مطرح کرد:

توهین به کاندیداهای انتخابات جرم است

  • شناسه خبر: 123049
توهین به کاندیداهای انتخابات جرم است

دادستان رفسنجان گفت: بیشترین جرمی که حساسیت بیشتری بر روی ان است توهین به کاندیداها و طرفداران انهاست و طبق مقررات عمومی توهین جرمی قابل مجازات است.

خانه » اجتماعی » توهین به کاندیداهای انتخابات جرم است

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رئیسی نژاد در جلسه هماهنگی تبلیغات انتخابات در رفسنجان اظهار داشت: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان از ماهها قبل فعالیت خود را اغاز نموده و در حال رصد در فضای حقیقی و مجازی است.

وی به تاثیر نقش رسانه ها در جریان برگزاری یک انتخابات سالم اشاره کرد و گفت: نقش رسانه در آگاهی رسانی به مردم برای داشتن یک انتخاب صحیح  مهم و اساسی است.

رئیسی با بیان اینکه رعایت قانون بهترین ملاک است تصریح کرد: هرگونه تبلیغ زودهنگام مجرمانه و قابل پیگیری است.

وی بیان داشت:‌بیشترین جرمی که حساسیت بیشتری بر روی ان است توهین به کاندیداها و طرفداران انهاست و طبق مقررات عمومی توهین جرمی قابل مجازات است.

رئیسی نژاد تصریح کرد: توهین و نشر اکاذیب از مصادیق مجرمانه هستند و افراد صرف نظر از اینکه نویسنده بوده چون نشر دهنده مطلب توهین آمیز یا کذب بوده اند مرتکب جرم شده اند.

وی خاطر نشان کرد: تمامی فضای انتخاباتی در شهرستان از سوی پلیس فتا سپاه و اطلاعات در حال رصد شدن است و با هرگونه تخلف انتخاباتی برخورد خواهد شد.

رئیسی نژاد به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب راجع به حساسیت موضوع انتخابات اشاره کرد وخاطر نشان کرد: اگر کوچکترین خدشه ای در این جریان وارد شود دستگاه قضا با قدرت وارد خواهد شد.

برچسب ها:
انتخابات توهین جرم دادستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان