کسانی که معرفت به مدافعین حرم و شهدا ندارند در اوج نادانی هستند

  • شناسه خبر: 122950
کسانی که معرفت به مدافعین حرم و شهدا ندارند در اوج نادانی هستند

امام جمعه رفسنجان گفت :برخی ادعا می کنند باسواد هستند ولی در اوج نادانی هستند که به شهدا و مدافعین حرم معرفت ندارند در افتتاح یکی از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری یک فردی که ادعای علم و دانش دارد متاسفانه به ساحت مقدس شهدا گستاخی کرده است کسانیکه به ساحت مقدس امام رضا (ع) و شهدا جسارت می کنند مسلما به ان نامزد اسیب وارد می کند جسارت از ناحیه او تلقی می شود .

خانه » سیاسی » کسانی که معرفت به مدافعین حرم و شهدا ندارند در اوج نادانی هستند

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پوردر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان برادران دینی و اسلامی را به تقوای الهی ورعایت نظم دعوت کرد و اظهار داشت :طبق فرمایش امام محمدباقر (ع) کلید باب اشیاء و رضایت خداوند اطلاعت امام بعد از معرفت خداوند است اگاه باشید اگر کسی شبها به عبادت بایستد روزها روزه بگیرد و همه اموالش را صدقه بدهد وهمه روزگار را حج بگذارد ولی اگر ولی خدا را نشناسد تا با او مبالات کند و اعمالش با راهنمایی او باشد برای او بر خداوند هیچ صوابی نیست .
وی تصریح کرد :اهمیت ولایت را باید جدی گرفت مخصوصا جوانان و دانشگاهیان ما باید بیشتر به ولایت و امامت خود را نزدیک کنند فاصله گرفتن با ولایت یعنی اهل هلاکت شدن است یعنی همه موفقیت ها را زیر پا گذاشتن است .
امام جمعه بیان داشت :باید همچون مدافعین حرم باشیم اعتقاد به ولایت چگونه انها را دلداده کرده است و حتی اگر شده جانشان در این راستا تقدیم می کنند .
وی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری شهید مدافع حرم کربلایی حامد بافنده گفت :راه شناخت را شهید بافنده انتخاب کرد  در این طریق قرار گرفت ان را رها نکرد تا به لقاء الله پیوست برای ما راه باز و مفتوح است .
امام جمعه افزود :برخی ادعا می کنند باسواد هستند ولی در اوج نادانی هستند که به شهدا و مدافعین حرم  معرفت  ندارند در افتتاح یکی از ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری یک فردی که ادعای علم و دانش دارد متاسفانه به ساحت مقدس شهدا گستاخی کرده است کسانیکه به ساحت مقدس امام رضا (ع) و شهدا جسارت می کنند کسی که به دعاکمیل جسارت می کند مسلما به ان نامزد اسیب وارد می کند جسارت از ناحیه او تلقی می شود .
وی گفت :جوانان باید به فرصتها و اینده با تعمق و تدبر بیاندیشند همیشه باید بهترینها را انتخاب بمایند جوانان درعرصه های مختلف از جمله  دوران مقدس ، مذهبی و هم در بحث نخبگی و دانش بنیان در عرصه های ورزشی و عبادت حضور پیدا می کنند ولی بر جامعه و مسئولین است که از انرژی و توان جونان بهرمند شوند قبل از اینکه بخواهد این فرصتها به تهدید تبدیل شود .
امام جمعه تصریح کرد :ضرورت توجه به سرمایه چند میلیونی نسل جوان در دولت اینده مد نظر گرفته شود چراکه انان بالاترین سرمایه هستند و هیچ سرمایه به اندازه جوانان اهمیت ندارد .
وی افزود :کارهای فرهنگی در راستای مهدویت و تدوین فرهنگ مهدوی در جامعه صورت گرفته است در راستای تربیت نونهالان توسط مسئولین و خیرین انشا… جایگاه متعلق به امام زمان (عج)به جایگاه واقعی خود برسد .
امام جمعه به بیانات رهبر فرزانه در جمع کارگران اشاره کرد و گفت :حضرت اقا به مسئله مهم اشتغال تاکید دارند امسال هم تولید و اشتغال هم نامگذاری شده است هر فردی و هر کسی که مسئول دولت و بخشهای اقتصادی در دولت اینده می شود باید از روز اول همت خود را به اشتغال بگذارد .
وی افزود :حضرت اقا از وضعیت اشتغال کنونی راضی نیستند چون بیکاری رنج اور است همه مسئولین به ان اذعان دارند این امارهای که داده می شود ولی خروجی زیادی را نداشته باشد شاید یک مقدار بدبینی برای خانواده ها و جوانان ایجاد کند .
امام جمعه تصریح کرد :حضرت اقا فرموده اند انچه که سایه جنگ را از سر ملت رفع کرده است حضور خود مردم بوده است پس نباید بگوییم برجام سایه جنگ را از سر کشور رفع کرده است برجام نمی تواند اینقدر قدرت داشته باشد سایه جنگ را دفع کند حضور شما مهم است مخصوصا در ۲۹ اردیبهشت حضور تمام واجدین شرایط تاثیر گذار است و میتواند دشمن را برای همیشه از مواضع خود عقب نشینی دهد .
وی افزود :طبق فرمایش اقا شعارهای انتخاباتی باید بر پایه حمایت از مستضعفین باشد چراکه در این سالها انها مغفول مانده اند نامزدها قول بدهند برای باز کردن گره ها نگاهشان به ملت باشد نه به برون مرزها ،فرمایش اقا این است که مدام نگویید تحریمها برداشته شده است .
امام جمعه بیان داشت :دست ناپاک تروریستها در به شهادت رساندن مرزبانان و لزوم پیگیری تا حصول نتیجه همه مسئولین اصلی باید در دستور کار داشته باشند نه اینکه به صرف سفر وزیر امور خارجه به پاکستان بسنده شود.
وی به جان باختن تعدادی از معدنکاران در گلستان اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت به این مناسبت خاطرنشان کرد :هلال احمر یک ازنهادهای ارزشمندی است که در هنگام بحران و حادثه ارزش کارشان دیده می شود.
وی افزود :اخیرا جنبش حماس این روزها عقب نشینی داشته است در مجموع یک خیانتی جدید برای ملت فلسطین است که دهها سال با صهیونیسم مبارزه کرده اند .

برچسب ها:
مدافعین حرم معرفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان