رییس سازمان بسیج مستضعفین

غنی سازی برای سوخت زیردریایی های اتمی آغاز شود

  • شناسه خبر: 12287
غنی سازی برای سوخت زیردریایی های اتمی آغاز شود

سردار نقدی: از دولت می خواهیم وارد تولید غنی سازی برای سوخت موتور ناوها و زیردریایی های اتمی بشود و از این خط قرمزی که آنها برای خودشان فرض کردند عبور کند. سردار نقدی در گفتگو با خبرنگار “بوتیا” در خصوص سخنان آقای احمدی نژاد در سازمان ملل گفت: صحبتها در مجموع صحبتهای خوبی بود. […]

خانه » آخرین اخبار » غنی سازی برای سوخت زیردریایی های اتمی آغاز شود

سردار نقدی: از دولت می خواهیم وارد تولید غنی سازی برای سوخت موتور ناوها و زیردریایی های اتمی بشود و از این خط قرمزی که آنها برای خودشان فرض کردند عبور کند.

سردار نقدی در گفتگو با خبرنگار “بوتیا” در خصوص سخنان آقای احمدی نژاد در سازمان ملل گفت: صحبتها در مجموع صحبتهای خوبی بود. بحثی در مورد مذاکره با آمریکا شد که طبیعتا حرف امام(ره) حرف آخر است که ایشان فرمودند  هر موقع آمریکا آدم بشود ما حاضریم با او مذاکره کنیم.

وی با بیان این که باید این آدم بشود را تفسیر کنیم تصریح کرد: ما بزودی مواضع خودمان را اعلام می کنیم  و میگوییم شروط آدم شدن آمریکا چیست.

بسیجیان اولاترین افراد برای اجرای گفتمان ولایت

سردار نقدی درباره عملیاتی نمودن گفتمان غالب ولایت گفت: به طور طبیعی اولاترین افراد در تبعیت و دفاع از ولایت بسیجیان هستند. ما هستیم که بایستی بیش از هرکسی گفتمان ولایت را خوب بشناسیم و انشالله آن را پیاده کنیم.

ریاست سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که در طول سالهای انقلاب تا اکنون  در عمل این چنین بوده است ادامه داد: برنامه داریم که تشکیلاتی فرمایشات ولایت را به طور عمیق تجزیه و تحلیل کنیم و محور های اصلی گفتمان ایشان را استخراج و سازمان یافته در میان بسیجیان و مردم رایج کنیم .

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان این که برای مسئولین برنامه ریزی شده است تا تحلیل ها و مطالبات مقام معظم رهبری از دستگا ها و نهاد ها دارند در اختیار آنها قرار گیرد افزود: نرم افزار این کار  تولید شده است و به زودی  آثار خروجی آن هم مشاهده می شود.

آمریکا شایستگی میزبانی سازمان ملل را ندارد

وی در ادامه در مورد توقع بسیج از ریاست دوره ای ایران برجنبش غیر متعهدها گفت: ما یک بیانیه مفصل  و نامه دادیم به آقای رئیس جمهور  که در آنجا به طور کامل مطالباتمان را مطرح کردیم.

سردار نقدی با بیان این که با ریاست ایران باید شرایط متفاوتی واقع شود تا کید کرد: آن چیزی که در گذشته بوده است قابل قبول نیست.

وی با اشاره به حمله به سخنگوی وزارت خارجه در نیویورک افزود: یکی از خواسته های ما از ریاست جنبش عدم تعهد تغییر محل سازمان ملل است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  همچنین ایجاد دبیر خانه دائمی برای جنبش را که با تدبیر مقام معظم رهبری  قرار است ایجاد بشود را  جدی ترین تحولی در ساختار جنبش دانست که باید پیگیری شود.

تدوین شاخصه های اقتصاد مقاومتی

وی  یکی از محور های اساسی در گفتمان ولایت را  اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: اقتصاد مقاومتی و ترویج آن در دستور کار بسیج قرار گرفته است.

سردار نقدی در پاسخ به سوال خبرنگار “بوتیا” درباره اقتصاد مقاومتی از منظر بسیج خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی پاسخ به این سوال است که می توان در شدید ترین تحریم ها رشد اقتصادی را حفظ و اقتصاد را توسعه داد.

وی با بیان این که برخلاف تصوری موجود یک اقتصاد مقاومتی را اقتصاد دفاعی و انفعالی تعریف می کنند افزود:  اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد کاملا تهاجمی و پیش رونده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین  با بیان این که ۱۲ مشخصه اقتصاد مقاومتی را از فرمایشات مقام معظم رهبری استخراج شده است تاکید کرد: ادبیات مقاومتی در عرصه اقتصاد تولید شده است و قابلیت اجرایی دارد.

وی مصرف کالای داخلی و قطع فروش ذخایر زیر زمینی به ویژه نفت را از شاخصه های این اقتصاد معرفی کرد و افزود: اصلاح الگوی مصرف و تعادل در مصرف و استفاده حداکثری از ظرفیت ها از دیگر مشخصه های اقتصاد مقاومتی است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج با بیان این که بسیاری از ظرفیت ها به بهره برداری نمی رسند تشریح کرد: شناخت و بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها یکی از مشخصه ها ی اقتصاد مقاومتی است.

راه اندازی قرارگاه جهاد اقتصادی

وی با بیان این که بدین منظور قرارگاه جهاد اقتصادی راه اندازی شده است، ادامه داد: کارهای خیلی زیادی در نظر گرفته شده از جمله عنوانی است که برای همین کار تولید و ظرفیت در دستور کار قرار گرفته و اولین دستور کارمان بحث ترویج مرغ خانگی است  بسیاری از مردم ما در روستاها  حتی در شهرها مرغ خانگی پرورش میدادند  و غذای سر سفره شان و  تخم مرغ شان را خودشان تامین می کردند، گوشت را خودشان تامین می کردند ولی  با فرهنگی شدن روابط و شهر نشین شدن  این گونه فعالیت ها کنار گذاشته شد.ما باید این گونه فعالیت ها را احیا کنیم. اینگونه  می توان  ۴۰درصد مرغ کشور را از این طریق تامین کرد و لذا  این قدم اول و بعدهم سرفصل های این چنینی انتخاب شده و به کارشناسانمان  داده ایم که بتوانیم بسیج را وارد عمل کنیم .

وی در پایان درباره جشنواره فیلم مقاومت و بازتاب آن در رسانه های جهان گفت: ما باید بیشتر خود را معرفی کنیم و بیشتر باید اصحاب این هنر را به دنیا بشناسانیم و جای این جشنواره باید ثابت شود تا شهرت خود را پیدا کند و به طور طبیعی آنها از حضور ما در حوزه هنر وحشت می کنند.

برچسب ها:
آخر امام(ره) حرف غنی سازی برای سوخت زیردریایی های اتمی آغاز شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان