حرف امام(ره) حرف آخر

  • شناسه خبر: 12283
حرف امام(ره) حرف آخر

بحثی در مورد مذاکره با آمریکا شد که طبیعتا حرف امام(ره) حرف آخر است که ایشان فرمودند هر موقع آمریکا آدم بشود ما حاضریم با او مذاکره کنیم. به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا سردار نقدی در بحث گفتمان غایب ولایت از سوی چه کسانی در کشور عملیاتی و اجرایی می شود گفت: […]

خانه » آخرین اخبار » حرف امام(ره) حرف آخر

بحثی در مورد مذاکره با آمریکا شد که طبیعتا حرف امام(ره) حرف آخر است که ایشان فرمودند هر موقع آمریکا آدم بشود ما حاضریم با او مذاکره کنیم.

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از بوتیا سردار نقدی در بحث گفتمان غایب ولایت از سوی چه کسانی در کشور عملیاتی و اجرایی می شود گفت: طبیعتا اولا ترین افراد در طبعیت در دفاع از ولایت بسیجیان هستند. ما هستیم که بایستی بیشتر از هرکسی گفت ومان ولایت را خوب بشناسیم و انشالله آن را پیاده کنیم. البته این طول سالهای انقلاب تا هم اکنون عملا هم بوده ولی شکل سازمان یافته قویی نداشته و انشالله برنامه داریم که تقریبا در عملیات آن آغاز شده  که بتوانیم تشکیلاتی فرمایشات ولایت را عمیقا تجزیه و تحلیل کنیم و محور های اصلی گفت ومان ایشان را استخراج و سازمان یافته در میان بسیجیان و مردم رایج کنیم .

 برای مسئولین طبیعتا یکی از محور هایی که برنامه ریزی شده  تحلیل هایی که ما از فرمایشات مقام معظم رهبری ( ولی امر )داریم و استخراج می کنیم مطالباتی است که از دستگا ها و نهاد ها دارند  که الان این کار آغاز شده و دستگاه تحلیل تدابیر و فرامین ولایت است. نرم افزار این کار  تولید شده تقریبا سه چهار ماه است که  به طور هفتگی پیاده سازی  می شود   و انشالله به زودی  آثار خروجی آن هم مشاهده می شود.

وی در ادامه در مورد توقع بسیج از ریاست ایران برجنبش غیر متعهدها گفت: ما یک بیانیه مفصل  و نامه دادیم به آقای رئیس جمهور  که در آنجا کاملا  مطالباتمان را مطرح کردیم. به هر حال  باید یک شرایط متفاوتی باشد .آن چیزی که در گذشته بوده قابل قبول نیست . دبیر خانه دائمی که با تدبیر مقام معظم رهبری  قرار شد برای جنیش ایجاد بشود  جدی ترین تحولی است که باید پیگیری شود.

سردار نقدی در مورد اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کردند:اقتصاد مقاومتی پاسخ به این سوال است که می توان در شدید ترین تحریم ها رشد اقتصادی را حفظ و اقتصاد را توسعه داد ولذا  یک اقتصاد کاملا تهاجمی و پیش رونده است. برخلاف تصوری که بعضی  ها دارند که یک اقتصاد مقاومتی معنای اقتصاد دفاعی و انفعالی است یک اقتصاد کاملا تهاجمی و پیش رونده است. ما۱۲ مشخصه از اقتصاد مقاومتی را از فرمایشات مقام معظم رهبری استخراج کردیم  دقیقا روشن می کند که  این خواسته و این  ادبیات در عرصه اقتصادی تولید شده و قابل تحمل بوده. حالا من حضور ذهن کامل شاید نداشته باشم و لی ایجاد فرهنگ کار و تولید تلاش برای کار هر چه بیشتر در این محور ها است. مصرف کالای داخلی از این شاخصه هاست یکی کاهش یا قطع فروش ذخایر زیر زمینی به ویژه نفت است یکی از مشخصه های اقتصاد مقاومتی،  اصلاح الگوی مصرف و تعادل در مصرف است حداکثر استفاده از ظرفیت ها یکی از مهمترین مشخصه ای اقتصاد مقاومتی است. بسیاری از ظرفیت های ما هدر می روند  و بهره برداری نمی شوند .شناختن این  بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها یکی از مشخصه ها ی اقتصاد مقاومتی است. این ها چیز هایی است که من الان حضور ذهن دارم به زودی نشریاتی از طرف سازمان بسیج در راستای همان  گفت و مان تولید می شود ودست شما قرار می گیرد شما هم منتشر کنید در راستای ترویج گفت و مان ولایت یکی از محور های اساسی که استخراج کردیم اقتصاد مقاومتی است که انشاالله به زودی دستور کار بسیج و ترویج قرار می گیرد.

وی در ادامه به خبرنگار بوتیا در مورد نقش بسیج در اقتصاد مقاومتی این گونه بیان کرد .برای این کار قرارگاهی  راه انداختیم به نام قرارگاه جهاد اقتصادی . کارهای خیلی زیادی در نظر گرفته شده از جمله عنوانی است که برای همین کار تولید و ظرفیت در دستور کار قرار گرفته و اولین دستور کارمان بحث ترویج مرغ خانگی است  بسیاری از مردم ما در روستاها  حتی در شهرها مرغ خانگی پرورش میدادند  و غذای سر سفره شان و  تخم مرغ شان را خودشان تامین می کردند، گوشت را خودشان تامین می کردند ولی  با فرهنگی شدن روابط و شهر نشین شدن  این گونه فعالیت ها کنار گذاشته شد.ما باید این گونه فعالیت ها را احیا کنیم. اینگونه  می توان  ۴۰درصد مرغ کشور را از این طریق تامین کرد و لذا  این قدم اول و بعدهم سرفصل های این چنینی انتخاب شده و به کارشناسانمان  داده ایم که بتوانیم بسیج را وارد عمل کنیم .

سردار نقدی در خصوص سخنان آقای احمدی نژاد در سازمان ملل چنین گفت: صحبتها در مجموع صحبتهای خوبی بود. بحثی در مورد مذاکره با آمریکا شد که طبیعتا حرف امام(ره) حرف آخر است که ایشان فرمودند  هر موقع آمریکا آدم بشود ما حاضریم با او مذاکره کنیم. ولی باید این آدم بشود را تفسیر کنیم ببینیم چگونه است. ان شاالله ما بزودی مواضع خودمان را اعلام می کنیم  و میگوییم شروط آدم شدن آمریکا چیست.

برچسب ها:
آخر امام(ره) حرف
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان