امام جمعه رفسنجان:

دولت و مجلس جلوی گرانی‌ها را بگیرند

  • شناسه خبر: 12275
دولت و مجلس جلوی گرانی‌ها را بگیرند

خانه خشتی:امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و مجلس باید نظارت بیشتری بر وضع معیشتی مردم داشته باشند و جلوی این گرانی‌ها را بگیرند. خانه خشتی:حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، صبر و شکیبایی بر بلایا را مهم دانست و اظهار داشت: در […]

خانه » آخرین اخبار » دولت و مجلس جلوی گرانی‌ها را بگیرند

خانه خشتی:امام جمعه رفسنجان گفت: دولت و مجلس باید نظارت بیشتری بر وضع معیشتی مردم داشته باشند و جلوی این گرانی‌ها را بگیرند.

خانه خشتی:حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع)، صبر و شکیبایی بر بلایا را مهم دانست و اظهار داشت: در زمان سختی‌ها و به ویژه وضع کنونی که گرانی‌ها بار زیادی را بر دوش مردم گذاشته است، باید صبور باشیم و مقاومت کنیم.

رمضانی‌پور تصریح کرد: دولت و مجلس باید نظارت بیشتری بر وضع معیشتی مردم داشته باشند و جلوی این گرانی‌ها را بگیرند.

خطیب جمعه رفسنجان گفت: با وجود سختی‌هایی که داریم، خودمان باید مراقب یکدیگر باشیم و با انصاف برخورد کنیم تا به دیگری ظلم نشود.

وی بیان داشت: مهریه زیاد برای دختر و پسر خوشبختی نمی‌آورد و تنها راهروهای دادگستری را شلوغ‌تر می‌کند.

رمضانی‌پور با تاکید بر اینکه آگاهی از مسائل دینی موفقیت به دنبال دارد، افزود: فرزندانمان را باید خوب تربیت کنیم و با اعتقادات دینی آشنا سازیم.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این مجموعه را پرچمدار امنیت در جامعه دانست و افزود: زمانی که در جامعه امنیت احساس شود، دیگر مسائل نیز در کنار آن وجود دارد.

خطیب جمعه رفسنجان سفر رئیس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل را از بسیاری جهات مثبت ارزیابی کرد و گفت: مقابله با تحریم‌ها، صبر و استقامت از ناحیه مردم و تدابیر امور از ناحیه مسئولان را می‌طلبد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان