فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

فرهنگ تلاش و سخت کوشی را در جامعه توسه دهیم

  • شناسه خبر: 122694
فرهنگ تلاش و سخت کوشی را در جامعه توسه دهیم

باید در جامعه فرهنگ تلاش و کار را توسعه دهیم امروز فرهنگ کار کردن در جامعه نسبت به دهه های قبل کمرنگ تر شده است

خانه » آخرین اخبار » فرهنگ تلاش و سخت کوشی را در جامعه توسه دهیم

به گزارش خانه خشتی ؛حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در تالار علقمه به اهمیت و جایگاه کارگر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت :کارکردن و تلاش در جامعه به تناسب فعالیت دارای اهمیت می باشد همه کارگر هستیم چه کسانیکه بر کرسی مدیریت می نشینند و چه کسانی که در دیگر شغل های فعالیت دارند .

وی افزود :همه در مقابل جامعه مسئول هستیم افرادی که درجه علم بالاتری را دارند به نسبت دیگر افراد کاری را بهتر و مطلوبتر انجام میدهند تحصیل علم برای انجام بهتر دادن کارهاست نه اینکه ما منصب بالاتری را تصاحب می کنیم .

فرماندار تصریح کرد :باید در جامعه فرهنگ تلاش و کار را توسعه دهیم امروز فرهنگ کار کردن در جامعه نسبت به دهه های قبل کمرنگ تر شده است تمام کسانیکه که امروز صاحب مدارج بالا و یا صاحب تمکن هستند از کسانی بودند که در دوران نوجوانی و جوانی سخت کوشی را سر لوحه خود قرار داده بودند .

وی بیان داشت :باید فرهنگ مشارکت و تلاش و سخت کوشی را در جامعه بیشتر توسعه داد چراکه محور اصلی تلاش و پیشرفت  کاگران می باشند اگر قرار است مشکلات اقتصادی حل شود باید تلاش کنیم تا فرهنگ کارکردن را ترویج دهیم.

فرماندار ضمن اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تولید واشتغال گفت :همه مردم بسمت و سوی و میدان کار بیایند نباید برای رفع مشکلات اقتصادی کار را بر گردن دولت گذاشت همه تلاش کنیم .

وی به جایگاه و ارزش کار کردن در احادیث نبوی اشاره کرد و گفت :همه افراد اعم از دستگاههای اجرایی و خصوصی کار و تلاش را مد نظر داشته باشند و برای حل مشکلات اقتصادی در جامعه برنامه ای داشته باشند و بر اساس الگوهای رفتاری وو اصیل ایرانی هر کس را کار را به نحو خوبی انجام دهد .

فرماندار بیان داشت :در رفسنجان شاهد امکانات علمی و دانشگاهی خوبی هستیم امروزه کار و تلاش و تولید اقتصادی معنای جدیدتری پیدا کرده است همه دانشگاهیان وارد میدان شوند تا از منابع خدادای به نحو مطلوب تری استفاده کنیم .

وی افزود :انگیزه و اعتماد در کارگران باعث تولید و اشتغال بهتر و در نهایت بهره وری بالاتر و پیشرفت جامعه را در پی دارد .

فرماندار به انتخابات اخیر اشاره کرد وگفت :با انتخاب فرد اصلح برای شورها و ریاست جمهوری هوشمندانه و مقتدارنه با حضور حداکثری یکبار دیگر دشمنان انقلاب را ناکام بگذارید

برچسب ها:
تالار علقمه رفسنجان روز جهانی کار و کارگر فرماندار رفسنجان فرهنگ تلاش و کار کارگر کارگران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان