رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان مطرح کرد :

هیچ کس به اندازه کارگران در اقتصاد کشور دخیل نیست/بار اصلی تولید و اقتصاد هر جامعه بر دوش کارگران است

  • شناسه خبر: 122689
هیچ کس به اندازه کارگران در اقتصاد کشور دخیل نیست/بار اصلی تولید و اقتصاد هر جامعه بر دوش کارگران است

مسئولین باید نگاه ویژه ای به کارگران داشته باشند چرا که هیچ کس به اندازه کارگران در اقتصاد کشور دخیل نیست و بار اصلی تولید و اقتصاد هر جامعه بر دوش کارگران می باشد.

خانه » رفسنجان » هیچ کس به اندازه کارگران در اقتصاد کشور دخیل نیست/بار اصلی تولید و اقتصاد هر جامعه بر دوش کارگران است

به گزارش خانه خشتی :محمد عسکری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان صبح امروز در جلسه گرامیداشت روز کارگر در تالار علقمه اظهار داشت :روز جهانی کارگر از ۵ تا ۱۱ اردیبهشت است که به هفته اول روز جهانی کار و کارگر با مبعث پیامبر و پایان ان با میلاد حضرت ابولفضل (ع) همزمان شده است .

وی افزود :کارگران بزرگترین قشر هر جامعه هستند ۳۷ هزار و ۵۰۰ نفر کارگر بیمه شده مشمول قانون کار داریم و ۱۳ هزار نفر هم از سایر بیمه شده ها که قریب ۵۰ درصد جمعیت شهرستان را کارگران تشکیل می دهد .

عسکری بیان داشت :مسئولین باید نگاه ویژه ای به کارگران داشته باشند چرا که هیچ کس به اندازه کارگران در اقتصاد کشور دخیل نیست و بار اصلی تولید و اقتصاد هر جامعه بر دوش کارگران می باشد.

وی تصریح کرد :ارتقای فرهنگ کار مهم است و باعث بالا رفتن بهره روی و تولید باکیفیت بهتر می شود اگر تولید بومی داشته باشیم و اگر بخواهیم توسعه پیدا کنیم باید تا وقتی محصولی در شهرستان تولید می شود از استانهای همجوار محصول خریداری نشود .

محمد عسکری ادامه داد :بالا بودن سطح سواد کارگران در تولید و بهره روی تاثیر دارد کارگران ما نسبت به ۱۵ سال قبل از سطح تحصیلات بیشتری برخوردارند و این در تولید و رونق و تولید تاثری دارد.

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره داشت و گفت :اصول بهره وری ،عدالت اجتماعی و کارافرینی از تاثریات اقتصاد مقاومتی است و ایشان تاکید دارند برای ایجاد اشتغال توسط دولتها لذا باید دراین زمینه توجه کنیم .

وی در پایان به ارزش و جایگاه کارگران در روایات اشاره کرد

برچسب ها:
اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رفسنجان اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی روز کار و گارگر قانون کار کارگران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان