اعلام رضایت مادر شهید بافنده برای تدفین پسرش در رفسنجان / مردم رفسنجان امانتدار خوبی باشید

  • شناسه خبر: 122491
اعلام رضایت مادر شهید بافنده برای تدفین پسرش در رفسنجان / مردم رفسنجان امانتدار خوبی باشید

مادر شهید مدافع حرم حامد بافنده رضایت خود را برای تدفین پسرش در شهر رفسنجان اعلام کرد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اعلام رضایت مادر شهید بافنده برای تدفین پسرش در رفسنجان / مردم رفسنجان امانتدار خوبی باشید

به گزارش خانه خشتی ؛ مادر بزرگوار شهید مدافع حرم حامد بافنده برای تشییع و خاکسپاری فرزندش در رفسنجان اعلام رضایت نمود.

این مادر بزرگوار دریک پیام تصویری به نوه اش فاطمه تنها فرزند شهید بافنده اظهار داشت: فاطمه جان دختر گلم؛ من این وصیت را به تو می کنم دختر گلم ، پدرت از رفسنجان به مشهد امد مادرت عروسم برایم پیام فرستاد گفت به حامد بگویید  شیرم را  حرامت می کنم که اگر بروی گفتم باشد حامد به مشهد امد بعد گفتم حامد گفت مامان و افتاد روی پاهایم میدانم خانمم چه گفته ؛ فقط خواهش می کنم ؛ دستم را بوسید گفتم مادر میروی گفت اره گفتم به حضرت زینب سپردمت بعد حضرت زینب تقدیمش کرد به امام حسین (ع) .

وی در ادامه می گوید : فاطمه جان حالا که پدرت را اوردند میخواهند تشییع کنند از بنیاد امدند از همه جا امدند توی خانه من گفتم من بچه ا راو میخواهم این بچه سه ساله بوده بی بابا بزرگش تا شد حامد .گفتند باید یک کدام گذشت کنید بین شما و مادرت من فقط به خاطر فاطمه ام گذشت کردم چون می گویند شهیدان زنده اند تو بابایت زنده است اگر حامد پدرش فوت کرده بود و من بچه یتیم بزرگ کردم پدر شما زنده است من بچه ام را تقدیم می کنم به شما فقط از پدرت پذیرایی خوبی کن.مادرشما عروس من بود الان شده دخترمن ،از او راضی هستم خدا هم ازاو راضی باشد .

اعلام رضایت مادر شهید بافنده برای تدفین پسرش در رفسنجان

اعلام رضایت مادر شهید بافنده برای تدفین پسرش در رفسنجان

این مادر بزرگوار بیان داشته است: من حامدم را تقدیم به فاطمه کردم از قلبم گذشتم بابایت در قلب من جادارد فقط به خاطر فاطمه ام گذشتم .

وی خطاب به مردم کرمان و رفسنجان می گوید: من بچه سه ساله را بزرگ کردم نمی توانم از قلبم بیرونش کنم. مادرجان خواهش می کنم امانت دار خوبی باشید .

این مادر گرانقدر می گوید: به تمام رفسنجانیها به تمام هیات های رفسنجان سلام من را برسان از طرف من از همه تشکر کن از هر کسی آمده و از شما عیادت کرده تشکر کن .

وی بیان می دارد: من به رفسنجان می آییم و جلوی جنازه پدرت استوار می ایستم به مامانت هم بگو گریه نکند چون پدرت وصیت کرده استوار باشیم، خیلی راه داریم که باهم باشیم.

کلیپ تصویری سخنان مادر بزرگوار شهید مدافع حرم حامد بافنده را می توانید در کانال تلگرامی خانه خشتی به آدرس @khanehkheshtinews  ببینید.

برچسب ها:
تشییع شهید بافنده شهید بافنده مادر شهید بافنده
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • افشار

    رضوان و رحمت خدا بر مادران و همسران و فرزندان شهدا که با ایثار خود راه زینب کبری را در دفاع از ولایت اولیا خدا ادامه دادند

    حسین

    مطمئن باشید،مردم رفسنجان امانتدار خون شهداء بودن و هستن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان