مدیرعامل شرکت آکا مطرح کرد :

اشتغال زایی شرکت آکا در رفسنجان برای ۱۰۰ نفر / آکا یک ساعت به عمر مردم رفسنجان افزود

  • شناسه خبر: 122353
اشتغال زایی شرکت آکا در رفسنجان برای ۱۰۰ نفر / آکا یک ساعت به عمر مردم رفسنجان افزود

مدیرعامل شرکت آکا ۳۶۳۷ گفت: این مجموعه با بهره گیری از فن اوری و نو اوری با تکمیل و تجهیز زیرساختها ،گزینش ، اموزش و جذب ۷۰ نفر کار خود را اغاز نموده است که امروز در شعبه دوم ان برای ۱۰۰ نفر اشتغال زایی کرده است .

خانه » آخرین اخبار » اشتغال زایی شرکت آکا در رفسنجان برای ۱۰۰ نفر / آکا یک ساعت به عمر مردم رفسنجان افزود

به گزارش خانه خشتی ؛ شریفی مدیرعامل شرکت اکا ۳۶۳۷ در مراسم افتتاحیه شعبه دوم این شرکت اظهار داشت :شعبه اکا از سال ۹۲ کار خودرا اغاز نمود در بهمن ماه سال ۹۴ شعبه اول  افتتاح گردید و امروز هم شاهد افتتاح شعبه دوم این مجموعه هستیم .

وی افزود :این مجموعه با بهره گیری از فن اوری و  نو اوری با تکمیل و تجهیز زیرساختها ،گزینش ، اموزش و جذب ۷۰ نفر کار خود را اغاز نموده است که امروز در شعبه دوم ان برای ۳۰  نفر دیگر اشتغال ایجاد شده است .

شریفی بیان داشت :ما هر کدام در عملی کردن سیاستهای اقتصاد مقاومتی سهمی داریم  مجموعه اکا سعی دارد تمام تلاش خود را در اجرای عملی کردن سیاستها در خصوص تولید و اشتغال انجام دهد .

مدیرعامل شرکت آکا۳۶۳۷ با بیان اینکه بحث تولید ارگانیک از دیگر خدمات این مجموعه در اینده می باشد گفت :با پیگیری که مجموعه اکا انجام داده در اینده این کود در رفسنجان تولید خواهد شد و تحولی در بحث کشاورزی و خوراک دام  طیور به وجود خواهد امد .

شریفی افزود :هدف از ایجاد شعبه دوم اکا ارائه خدمات مطلوبتر و بهتر به شهروندان و صرفه جویی در زمان مشتری و همچنین سرعت عمل بهتر برای خود مجموعه است .اکا یک ساعت به عمر مردم رفسنجان اضافه کرده است یعنی خانواده های رفسنجان یک ساعت وقت برای خرید صرف می کردند اکا این وقت را به انها هدیه داده است .

وی ادامه داد :از مجموعه اکا به عنوان یکی کارافرین تکنولوژیک واقعی می توان نام برد که تولید اشتغال کرده و با نواوری در برخی حوزه ها باعث ایجاد شغل جدید شده است امروز اکا ۱۱ هزار مشترک دارد .

شریفی بیان داشت :توسعه این مجموعه در کرمان و دیگر شهرها از دیگر خدمات این مجموعه است این فروشگاه به عنوان اولین فروشگاه غیر حضوری در کشور علامت استاندارد دریافت کرده است .

وی خاطر نشان کرد :این مجموعه به دنبال جلوگیری از فرار سرمایه در این شهر است ،تسهیل خرید و بهبود معیشت، امنیت و عزت اجتماعی ،مدیریت بهینه از زمان ،اموزش و اشتغال جوانان تحصیل کرده شهر ،پیشگیری از خریدهای غیر ضروری،تحویل رایگان کالا درب منزل ،ارامش خاطر در انتخاب و خرید کالا ،بهبود و اصلاح فرایند خرید، حفظ سلامت و کنترل کیفیت کالا  از دستاوردهای این مجموعه می باشد .

شریفی بیان داشت :در راستای تحقق شعار این مجموعه با خیریه ها و شرکتها همکاری می کنیم.

برچسب ها:
3637 آکا در رفسنجان اشتغال اکا شرکت آکا3637
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان