پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهدا

  • شناسه خبر: 12224
پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهدا

خانه خشتی:امام خامنه ای در پیامی به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است. خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و […]

خانه » آخرین اخبار » پیام رهبر انقلاب به مناسبت روز تجلیل از شهدا

خانه خشتی:امام خامنه ای در پیامی به مناسبت روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران: راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است.

خانه خشتی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دیروز (پنجشنبه) با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، از شهیدان به‌عنوان مظهر شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله یاد کردند و افزودند: راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است.
متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبى، عطرافشانى و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان نماینده ولى فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران قرائت شد؛ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نام مبارک شهیدان بر پیشانی یکی از روزهای هفته‌ی دفاع مقدس، این روز را همچون قلّه‌ی رفیع روزهای پر خاطره‌ی آن دوران، برجسته و ممتاز می‌سازد. زیرا شهیدان، خود، تجسّم همه‌‌ی شگفتی‌ها و زیبایی‌های دوران جهاد فی سبیل الله اند. راز بزرگ پیروزی در همه‌ی میدان‌ها، از خود گذشتگی است و انسان‌های از خودگذشته و فداکارند که ملت‌های خود را به اوج شکوه و عظمت می‌رسانند. رها شدن از تعلقات حقیر مادّی است که چنین انسان‌هایی را به آنچنان توانایی شگفت انگیز می‌رساند و قدرتی فرامادّی به آنان می‌بخشد. شهیدان عزیز ما و خانواده‌های صبور و بزرگوار آنان که برای خدا از نفیس‌ترین داشته‌های عالم مادّی چشم پوشیدند، در صفوف مقدّم چنین انسان‌هایی قرار دارند.
سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر آنان باد.
سیّد علی خامنه‌ای
۶/مهر/۱۳۹۱

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان