نامه تعدادی از بسیجیان به وزیر ارشاد

مدیران بی تربیت روزنامه شرق را تنبیه کنید

  • شناسه خبر: 12198
مدیران بی تربیت روزنامه شرق را تنبیه کنید

جمعی از بسیجیان کشور در نامه ای به وزیر ارشاد خواستار برخورد جدی این وزارت خانه با روزنامه هتاک شرق شدند  به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع) ،در این نامه آمده است: وزیر محترم ارشاد جناب آقای دکتر حسینی سلامٌ علیکم؛ با صلوات بر محمّد و آل محمّد و […]

خانه » آخرین اخبار » مدیران بی تربیت روزنامه شرق را تنبیه کنید

جمعی از بسیجیان کشور در نامه ای به وزیر ارشاد خواستار برخورد جدی این وزارت خانه با روزنامه هتاک شرق شدند

 به گزارش “خانه خشتی” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امیرالمومنین(ع) ،در این نامه آمده است:

وزیر محترم ارشاد جناب آقای دکتر حسینی

سلامٌ علیکم؛

با صلوات بر محمّد و آل محمّد و احترام، روز گذشته و درست در ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت نام و یاد شیرمردانی که استقلال، عزت، شرف و امنیت امروزمان را مدیون آنها هستیم و در ایامی که حتی ضدانقلاب ترین و بی دین ترین افراد هم تلاش می کنند حرمت آن را پاس بدارند و با تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس خود را وطن پرست نشان دهند؛ روزنامه بد نام و ارتجاعی «شرق»که پیوسته سخنگوی مرفهان بی درد و صاحبان ثروت های باد آورده است در یک اقدام وقیحانه و غیر قابل توجیه با چاپ کاریکاتوری، انبوه رزمندگان بسیجی را افرادی چشم بسته معرفی می کند که سربندها را به جای پیشانی روی چشم بسته اند.

جای تعجب نیست کسانیکه همواره چشم و گوش بسته دنباله رو سیاست های روباه پیر استعمار بوده و هستند بسیجیان رزمنده دفاع مقدس را افرادی چشم و گوش بسته بدانند و انسانهایی را که امام خمینی(ره) آنها را آزاده ترین و هوشمندترین انسانهای تاریخ بشر نامیدند را این گونه ببیند.

جای تعجب اینست که چرا دولتی که خود را بسیجی میداند و معاون اول رئیس جمهورش در هفته دفاع مقدس لباس بسیجی می پوشد از چنین روزنامه های عقب مانده حمایت و در این شرایط اقتصادی از پول مردم محروم و بیت المال به چنین روزنامه های متحجری یارانه می دهد.

ای کاش قبل از دادن جواز انتشار چنین نشریاتی، مدیر مسئول و سر دبیران آنها را آموزش می دادید و تفهیم می کردید که دو روی فئودالیته گذشته و دیگر نباید رسانه ها ابزار فئودالها و زمین داران و زمین خواران بزرگ باشند. کاش قبل از دادن مجوز به اینگونه ننگین نامه ها به آنها می آموختید دوران استعمار که روزنامه ها تیترشان را از سفارتخانه ها و سرویس های جاسوسی می گرفتند تمام شده و می توانند آزاد باشند و بجای بیان خواسته های استعمارگران و ابر جنایتکاران حرف ملتشان را بنویسند و از ارزش های ملّی خودشان دفاع کنند. کاش به آنها آموزش می دادید که دنباله روی خط مشی منافقین و شاه و صدام در مبارزه با بسیج سرنوشتی جز سرنوشت شوم این طاغوت ها ندارد.

و آقای وزیر! به راستی در دوره ای که انواع شبکه های ماهواره ای بیگانه و پایگاههای اطلاع رسانی خارجی در دسترس مردم کشور هست چرا باید به نشریاتی که هیچ موضع مستقل و مبتکرانه ای از خود ندارند و صرفاً ترجمه و تکرار مواضع رسانه های خبیث مانند رادیو تلویزیون دولتی انگلیس، بی بی سی و صدای آمریکا و اسرائیل هستند از بیت المال کمک شود؟! حتماً خواهید گفت که بخاطر این توهین رنگین نامه ی شرق به دادگاه شکایت کنیم . به شما می گوییم که حتماً این کار را خواهیم کرد و به کمتر از تعطیلی این روزنامه و تنبیه مدیران بی تربیت آن درملاء عام راضی نیستیم امّا می خواهیم چند روزی فرصت بدهیم تا ادعای بسیجی بودن دولت را آزمایش کنیم و ببینیم عکس العمل وزارت ارشاد دولت برادر احمدی نژاد نسبت به این کاریکاتور خائنانه و عاملان آن چیست. امید داریم که از این آزمایش رو سفید بیرون آیید.

و بسیجیان بویژه رزمندگان بسیجی دفاع مقدس که از هر ناحیه ای مظلوم واقع شده اند لااقل در دوره ی وزارت شما به این صراحت مظلوم واقع نشوند.
والسلام علی من اتبع الهدی

برچسب ها:
مدیران بی تربیت روزنامه شرق را تنبیه کنید
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان