بهره برداری از بزرگترین پروژه آبی جنوب شرق کشور در رفسنجان؛

تقویت روحیه نشاط و شادابی از مهم ترین اهداف پارک آبی «نشاط» بوده است

  • شناسه خبر: 121842
تقویت روحیه نشاط و شادابی از مهم ترین اهداف پارک آبی «نشاط» بوده است

پارک آبی «نشاط» در مساحت ۸ هزار متر مربع شامل استخر، استخر تفریحی، استخر کودکان، رودخانه، استخر موج، سونا، جکوزی، انواع سرسره، کافی شاپ و رستوران افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

خانه » رفسنجان » تقویت روحیه نشاط و شادابی از مهم ترین اهداف پارک آبی «نشاط» بوده است

به گزارش خانه خشتی، بهشتی پور مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان با اشاره به طراحی پارک آبی «نشاط» در مساحت ۸ هزار متر مربع و راه اندازی و بهره برداری فاز اول مجموعه، گفت: این بخش شامل استخر، استخر تفریحی، استخر کودکان، رودخانه، استخر موج، سونا، جکوزی، انواع سرسره، کافی شاپ و رستوران می باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال شهروندان در استفاده از مجموعه پارک آبی «نشاط»، اظهار کرد: انگیزه ما از راه اندازی این مجموعه پاسخ به نیاز مردم و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان، کارمندان و عموم همشهریان به خصوص جوانان بوده است.

پارک آبی نشاط؛ بزرگترین پروژه آبی جنوب شرق کشور

علی بهشتی پور با اشاره به اینکه نمونه مجموعه پارک آبی نشاط در استان های جنوبی وجود ندارد، از طراحی این مجموعه در مقیاس استانی و فراتر از شهرستان خبر داد و گفت: پارک آبی نشاط به عنوان بزرگترین پروژه آبی جنوب شرق کشور به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه هزینه احداث و نگهداری استخرها و مجموعه های آبی بسیار بالا بوده و در شهرهای با جمعیت آماری بالا احداث می شوند، اظهار کرد: مؤسسه خیریه مولای متقیان با هدف افزایش سطح رفاهی شهروندان و اشتغالزایی، در این بخش سرمایه گذاری کرده است.

پذیرش بیش از ۸۰۰ نفر به طور همزمان در هر سانس

مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان از امکان پذیرش بیش از ۸۰۰ نفر به طور همزمان در مجموعه پارک آبی «نشاط» خبر داد و گفت: خوشبختانه در ایام نوروز ظرفیت سانس ها تکمیل بود و بسیاری از علاقمندان از سراسر استان حضور یافتند.

بهشتی پور ادامه داد: سانس صبح ها معمولاً به دانش آموزان تعلق گرفته و در بخش آب درمانی و ورزش های آبی مثل یوگا در آب در سانس ظهر و عصر پذیرای شهروندان هستیم.

چهارمین استخر موج ایران و دومین رودخانه خروشان کشور در پارک آبی «نشاط»

علی بهشتی پور با اشاره به اینکه استخر موج پارک آبی «نشاط» چهارمین استخر موج ایران است، خاطرنشان کرد: رودخانه خروشان مجموعه به عنوان دومین رودخانه خروشان کشور به شمار می رود.

وی ادامه داد: رودخانه پارک آبی با کاربری آرام و خروشان طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه بهترین خدمات و تأمین محیط امن برای بانوان

علی بهشتی پور با تأکید بر اینکه اداره مجموعه های خدماتی دشوار است و بایستی خاص باشد، تصریح کرد: هدف ما ارائه بهترین خدمات است و به همین منظور نیازمند ارتباط بین مشتری و کارفرما هستیم و از انتقادات استقبال می کنیم.

وی از تأمین محیطی امن برای بانوان در مجموعه خبر داد و افزود: در بخش حراست در سانس بانوان بیشترین سخت گیری ها توسط نیروهای مربوطه انجام می شود.

بهشتی پور راه اندازی فضایی برای نگهداری کودکان شیرخوار را از دیگر برنامه های جانبی مجموعه دانست و گفت: در این قسمت از نیروهای کارآزموده استفاده شده و محیط نیز در راستای جلب رضایت شهروندان طراحی گردیده است.

تجهیز مجموعه به بهترین سیستم تأسیسات

بهشتی پور از تجهیز مجموعه به بهترین سیستم تصفیه و گرمایش خبر داد و با اشاره به احداث تصفیه خانه ای با بهترین امکانات، ادامه داد: تعویض آب استخر در مجموعه های آبی نشانه نقص در سیستم تصفیه آن هاست؛ استخرها و پارک های آبی بایستی دارای سیستم تصفیه مناسب باشند.

وی با اعلام اینکه مجموعه مرتباً توسط شاخه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مورد بازدید قرار می گیرد، اظهار کرد: تلاش ما فراهم سازی سالم ترین آب و محیط برای شهروندان است.

همگام و هماهنگ با استاندارد در توسعه و تجهیز امکانات

بهشتی پور با اشاره به اینکه کلیه وسایل تصفیه خانه، سرسره ها و سایر تجهیزات از شرکت های دارای استاندارد خریداری شده است، به نظارت استاندارد در کلیه مراحل ساخت و تجهیز اشاره کرد و افزود: هیچگونه مشکلی در زمینه استاندارد مجموعه نداریم.

ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوانان از اهداف مجموعه پارک آبی «نشاط»

مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان فراهم نمودن فضایی برای تخلیه انرژی جوانان را از مهم ترین وظایف مدیران شهری عنوان کرد و افزود: اگر به فکر جوانان نباشیم، آن ها وقت خود را به گونه دیگری صرف می کنند و به بطالت می گذرانند.

علی بهشتی پور ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جوانان را مهم تلقی کرد و آن را یکی از اهداف مجموعه دانست و از توسعه این امر در پارک آبی «نشاط» ابراز امیدواری کرد.

اشتغالزایی مجموعه پارک آبی «نشاط» برای ۱۷۰ نفر/ فاز دوم تا پایان سال به بهره برداری می رسد

وی از تأمین نیروی انسانی به تعداد ۱۷۰ نفر جهت بکارگیری در مجموعه پارک آبی «نشاط» خبر داد و گفت: در فاز اول برای ۱۰۰ نفر اشتغالزایی شده و پیش بینی می شود در فازهای بعدی نزدیک به ۷۰ نفر به کار گرفته شوند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان با بیان اینکه احداث هتل اقامتی، مجموعه آب درمانی و سونای آفتاب در فاز دوم مجموعه پیش بینی شده است، خاطرنشان کرد: فاز دوم تا پایان سال ۹۶ به بهره برداری می رسد.

بهشتی پور هدف از احداث هتل با زیربنای ۳ هزار متر در ضلع شرقی و طبقه فوقانی مجموعه را پایین بودن ظرفیت اقامتی در شهرستان عنوان کرد و گفت: این اقدام به منظور ایجاد انگیزه برای میهمانان و جذب توریست انجام می شود.

۲۰ سال سابقه درخشان در ساخت مراکز عام المنفعه

علی بهشتی پور مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان با اشاره به سابقه ۲۰ ساله این مرکز در ساخت فضاهای آموزشی و فرهنگی، هدف از اجرای این اقدامات را افزایش سطح رفاهی جامعه و ایجاد اشتغال بیان کرد و گفت: احداث درمانگاه، داروخانه، سالن های ورزشی، تالار، فضای آموزشی و پارک آبی از جمله اقدامات این مؤسسه طی سال های گذشته در رفسنجان می باشد.

وی با تأکید بر اینکه کلیه درآمد حاصله از مؤسسه صرف توسعه مؤسسه و مراکز تحت پوشش می شود، تصریح کرد: مؤسسه خیریه مولای متقیان عام المنفعه بوده، سهام دار شخصی ندارد و کلیه درآمدهای آن طبق اساسنامه در زمینه توسعه مراکز رفاهی هزینه می شود.

مهم ترین هدف مؤسسه توسعه مراکز رفاهی برای دانش آموزان و فرهنگیان

بهشتی پور با اشاره به اینکه مهم ترین هدف مؤسسه توسعه مراکز رفاهی برای دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان می باشد، از احداث مراکز رفاهی برای آموزش و پرورش خبر داد و مؤسسه را پشتیبان امور رفاهی آموزش و پرورش دانست و افزود: کلیه اعضای هیئت مدیره مؤسسه از فرهنگیان هستند.

وی در پایان از همراهی اعضای هیئت مدیره مؤسسه خیریه مولای متقیان و ادارات و نهادهایی چون شهرداری، فرمانداری، اداره میراث فرهنگی، اداره ورزش و جوانان، اداره آموزش و پرورش، ادارات آب ، برق، گاز، بانک ملی و نظام مهندسی تشکر و قدردانی کرد.

در حال حاضر مجموعه پارک آبی «نشاط» همه روزه بجز عصر روزهای یکشنبه و سه شنبه به آقایان محترم خدمت رسانی می کند و بانوان ارجمند در نوبت عصر روزهای یکشنبه و سه شنبه و نوبت صبح روزهای پنج شنبه و جمعه می توانند از مجموعه استفاده کنند؛ ضمن اینکه مجموعه در سایر روزهای هفته و در نوبت صبح پذیرای دانش آموزان می باشد.

برچسب ها:
پارک آبی نشاط
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان