مدیر عامل شرکت صنایع مس ایران در گفت و گو با خانه خشتی مطرح کرد:

به ساماندهی کارگران تیکنرهای خمیری مجتمع مس رسیدگی می کنیم / مس هیچ جذب نیرویی ندارد

  • شناسه خبر: 121787
به ساماندهی کارگران تیکنرهای خمیری مجتمع مس رسیدگی می کنیم / مس هیچ جذب نیرویی ندارد

مدیر عامل شرکت صنایع مس ایران گفت: تامین نیروی شرکت تیکنرهای خمیری مجموعه مس بر عهده ی پیمانکار است و مس وظیفه ای ندارد اما شرکت مس بر خود می داند که به ساماندهی کارگران رسیدگی نماید.

خانه » اقتصادی » به ساماندهی کارگران تیکنرهای خمیری مجتمع مس رسیدگی می کنیم / مس هیچ جذب نیرویی ندارد

به گزارش خانه خشتی ؛ به دنبال اعلام نارضایتی جمعی از پرسنل بخش تیکنرهای خمیری مجتمع مس سرچشمه از وضعیت پرسنلی و تجمع اعتراضی روز گذشته آنان پایگاه خبری خانه خشتی برای پیگیری این موضوع با احمد مراد علیزاده مدیر عامل صنایع مس ایران تماس تلفنی برقرار کرد.

مهندس مراد علیزاده در این گفت و گو اظهار داشت: بخش تیکنرهای خمیری از سالیان قبل به بخش خصوصی واگذار شده است که در هر دوره از طریق برپایی مناقصه پیمانکار ان مشخص میگردد.

وی افزود: تامین نیروی این شرکت بر عهده ی پیمانکار است و مجموعه مس وظیفه ای ندارد اما شرکت مس بر خود می داند که به ساماندهی کارگران رسیدگی نماید.

مرادعلیزاده تصریح کرد: شرکت های خصوصی ارتباط تشکیلاتی با مجموعه مس ندارند و به درخواست های نیروی انسانی متناسب به وضعیتی که دارند رسیدگی می شود.

وی خاطر نشان کرد: برای آنکه کارگران آینده شغلی داشته و نگران نباشند سعی شده است که پیمانکار از شرکت های وابسته به صندوق بازنسشتگان باشد تا کارگران احساس امنیت کنند .

مرادعلیزاده بیان داشت: مس به دنبال این است که برای مجموعه کارگران امنیت شغلی ایجاد نماید و اینطور نیست که انها را رها کرده باشد سعی نمی کنیم که فردی با تجربه ای را رها کنیم و افراد جدیدی را وارد مجموعه کنیم.

وی اظهار داشت: شرکت مس ساختار سازمانی روشنی دارد نیروهایی که با این شرکت قرار داد داشتند طبق قول داده شده مشکل تغییر وضعیت انها حل شده است.

مراد علیزاده ادامه داد: شرکت های خصوصی تعلق سازمانی به مس ندارند اما باز هم به ؟آنها قول داده شده که در زمینه ساماندهی حق وحقوق انها کارهایی صورت گیرد.

مراد علیزاده در خصوص جذب نیروی جدید در مجموعه مس سرچشمه نیز خاطر نشان کرد:فعلا هیچ جذب نیروی برای این شرکت نداریم .

وی تصریح کرد: هرگونه اطلاعیه ای در این خصوص بصورت رسمی اعلام و از طریق آزمون انجام می شود.

برچسب ها:
تیکنرهای خمیری جذب نیرو ساماندهی مجمتمع مس سرچشمه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان