معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان خبر داد:

افتتاح ۷ طرح درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در هفته سلامت

  • شناسه خبر: 121772
افتتاح ۷ طرح درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در هفته سلامت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از افتتاح ۷ طرح درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در هفته سلامت خبر داد.

خانه » پزشکی و سلامت » افتتاح ۷ طرح درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در هفته سلامت

به گزارش خانه خشتی ؛ دکتر میرزابیگی در نشست خبری رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با حضور جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: بخش های مغز و اعصاب با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان ؛ لنژری با زیربنای ۲۹۰ متر مربع و اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان؛ آندوسکوپی با زیربنای ۹۸ مترمربع و اعتبار ۵۰ میلیون تومان؛ اسکیل لب با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان؛ NICU با زیربنای ۲۲۰ متر مربع و اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان؛بانک خون با زیربنای ۳۸ متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیون تومان و پاویون با زیربنای ۱۳۰ متر و اعتبار ۶۵۰ میلیون تومان در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان در هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

دکتر میرزابیگی حذف زیر میزی را از اهداف بسیار مهم طرح سلامت دانست و افزود: سامانه ۱۶۹۰ در این خصوص فعال است که اسم پزشکان خاطی در این سامانه به ثبت می رسد و با آنها برخورد قانونی می شود .در بیمارستانها ارتباط مالی بیمار با پزشکان از زمان بستری تا ترخیص کاملا قطع شده است.
وی همچنین از  تاسیس کمیته اخلاق در دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

دکتر میرزا بیگی جلب اعتماد بین مردم و مسئولین اشاره داشت واظهار داشت : ما باید در رسانه ها رسالت خود را بدانیم و در راستای ان قدم برداریم .

وی افزود :بزرگترین رسالت رسانه ها همان رسالت روحانیون ماست ،اینکه چیزهایی که می بینیم به مردم اطلاع دهیم و چیزهایی که نباید اطلاع بدهیم نباید اطلاع داد اگر چنین کاری را انجام دادیم نوعی خبر چینی است خبرنگاری نیست .

دکتر میرزا بیگی گفت :خبرنگاری یک نوع هنر است ،ما باید در صحبت هایمان سعی کنیم خطای فکری نداشته باشیم ،یکی از صفات بزرگ خبرنگاری انصاف است انصاف داشتن همراه با قضاوت است اگر با این سلاح ها مجهز شویم مطمن باشید مردم به شما اعتماد خواهند کرد .

 

برچسب ها:
افتتاح بیمارستان علی ابن ابیطالب طرح درمانی هفته سلامت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان