گوگل و یوتیوب تحریم

  • شناسه خبر: 12160
گوگل و یوتیوب تحریم

گوگل و یوتیوب تحریم همه مسلمانان جهان به خاطر پخش فیلمها و تصاویر ضد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و پافشاری و تایید این حرکت، دو سایت گوگل و یوتیوب را تحریم می کنند.   به گزارش”خانه خشتی”به نقل ازبوتیا مدیر شرکت گوگل مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین امیز به رسول الله […]

خانه » آخرین اخبار » گوگل و یوتیوب تحریم

گوگل و یوتیوب تحریم

همه مسلمانان جهان به خاطر پخش فیلمها و تصاویر ضد پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و پافشاری و تایید این حرکت، دو سایت گوگل و یوتیوب را تحریم می کنند.

 

به گزارش”خانه خشتی”به نقل ازبوتیا مدیر شرکت گوگل مارتین جوزنبولت اعلام کرد که انتشار فیلم توهین امیز به رسول الله را در یوتیوپ متوقف نمیکند زیرا این را آزادی اندیشه می نامد ، به همین دلیل مسلمانان جهان استفاده از جستجوگر گوگل و سایت یوتیوپ را در تمامی کشور های مسلمانان به مدت ۲ روز تحریم کردند ، برای فهماندن اعتراض مسلمانان و اینکه یک میلیارد و نیم مسلمان نمیتوانند توهین به پیامبر بزرگوارشان را بـپذیرند.

در واکنش به این اقدام مخالف آزادی بیان و در دفاع از رسول الله ،مسلمانان روز ۲شنبه و ۳شنبه (روز های ابتدایی هفته کاری در اروپا و امریکا) روز عدم استفاده از خدمات ۲ سایت یادشده است و انتظار می رود سهم شرکت گوگل افت کند و خساراتی معادل ۲۰۰میلیون دلار به این رسانه تحمیل شود.

نکته قابل توجه این که همزمان با اعلام این تحریم در فضای مجازی سایت های فتنه اقدام به انتشار خبرهای دروغ مبنی بر خروج مردم ایران از این تحریم و یا مقالاتی با هدف ناامید سازی از اثر گذاری این گونه اقدامات کردند.

انشاالله خداوند متعال نام ما را در زمره حامیان رسول الله قرار دهد و ایشان در روز جزا در پیشگاه حق تعالی شفیع ما گردد.

می توانید از این پایگاه های اینترنتی برای جستجو استفاده کنید (به امید روزی که همه از موتور جستجوی بدون جاسوسی و ایرانی استفاده کنیم.)

search.yahoo.com

www.bing.com

سایت زیر نیز برای دیدن فیلم است:

www.aparat.com

در پایان با استفاده از ایمیل های ایرانی به جای جیمیل می توانید ضمن داشتن یک پست الکترونیک امن زمینه حذف این سرویس گوگل از زندگی خود را فراهم آورید:

chmail.ir

برچسب ها:
تحریم گوگل یوتیوب
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان