سخنگوی شورای شهر رفسنجان مطرح کرد:

همیشه طلبکارانه بامس برخورد کردیم/ احداث بیمارستان تخصصی سرطان در رفسنجان نیازمندحمایت و مشارکت مجتمع مس

  • شناسه خبر: 121554
همیشه طلبکارانه بامس برخورد کردیم/ احداث بیمارستان تخصصی سرطان در رفسنجان نیازمندحمایت و مشارکت مجتمع مس

سخنگوی شورای شهررفسنجان گفت همیشه طلبکارانه برخورد کردیم وفقط به مضرات و نقاط منفی مس در منطقه پرداختیم و از مزایای آن چیزی به زبان نیاوردیم در حالیکه حق است نقاط قوت و منفی با هم گفته شود و از بابت مزایای معدن مس شکر گزار خداوند باشیم اشتغالی که ایجاد کرده و نقش آن در رونق اقتصادی و آبادانی آن در شهر های همجوار کم نیست

خانه » اجتماعی » همیشه طلبکارانه بامس برخورد کردیم/ احداث بیمارستان تخصصی سرطان در رفسنجان نیازمندحمایت و مشارکت مجتمع مس

به گزارش “خانه خشتی” ، محمد ریاحی سخنگوی شورای شهر رفسنجان در جلسه ی صمیمی اعضای شورای شهر با مدیر عامل و جمعی از معاونین مس منطقه کرمان اظهار داشت در مصوبات اولیه فقط ۱۸ درصد از آلایندگی را به رفسنجان اختصاص داده بودند که ظلم بزرگی به رفسنجان بود چرا که با تحقیقات علمی که انجام گرفت بیشترین آلایندگی آب،خاک و هوا را برای رفسنجان دارد که با پیگیری های مستمری که انجام شد خوشبختانه این درصد به بالای ۶۰ درصد رسیده که این توانست در کل شهرستان  هم در شهر و هم بخش ها و روستاها تاثیر به سزای در آبادانی داشته باشد.

ریاحی بیان داشت پس از پیگیری موضوع آلایندگی به سراغ خیرین رفتیم که خوشبختانه به همت آنان کارهای بزرگی انجام شده که می توان به بعضی از جمله مجموعه فرهنگی و هنری امین و مجموعه ی خجسته توسط خانواده آگاه که در حال ساخت است اشاره کرد.

وی افزود: این مجموعه قرار بود تا مبلغ ۶ میلیارد تومان در آن هزینه شود اما در دوران ساخت مجموعه های جدیدی به آن اضافه گردیده به طوریکه تا کنون بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند و هنوز هم باید نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان هزینه نمایند تا به بهره برداری برسد یعنی بیش از ۱۰ برابر آنچه که روز اول پذیرفته بودن  و کارهای مشارکت دیگری نیز انجام شده.

 ریاحی بیان داشت:یکی از کارهای بزرگی که قرار است هم اکنون انجام شود احداث بیمارستان تخصصی سرطان میباشد که خانواده های بزرگ نظری پیگیر آن هستند و تا سقف ۴۰ میلیارد تومان تعهد کرده اند می طلبد در این طرح بزرگ که جنوب شرق کشور را پوشش میدهد مجتمع مس مشارکت نماید تا این اتفاق بزرگ هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

سخنگوی شورای شهر رفسنجان خاطر نشان کرد حق است مجموعه مس در اتمام احداث پارک ۳۰۰ هکتاری رفسنجان با شهرداری مشارکت نماید و این پارک به نام (( پارک مس)) نام گذاری گردد تا هرگاه از آلایندگی مس صحبتی بیان می شود مردم با نگاه به احداث این پارک احساس خوبی داشته باشند.

ریاحی بیان داشت: همچنین به احداث دو سالن ورزشی با مشارکت مس اشاره کرد و خواستار تکمیل هرچه سریع تر مجموعه ی ورزشی شهدای صنعت مس در این شهر شد.

وی بیان داشت می توان با هزینه ی ۶۰۰ میلیون تومان فرهنگ سرای را که برای هنرمندان در حال احداث است را تکمیل و تجهیز نمود که مشارکت مس را میطلبد.

ریاحی همچنین در این جلسه خواستار مشارکت مردم منطقه برای خرید سهام مس با شرایط ویژه را خواستار شد

 

برچسب ها:
بمارستان تخصصی سرطان شوراری شهر رفسنجان محمد ریاحی مس مس منطقه کرمان ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علی

    برادر دقت کن زودم قضاوت نکن اینا که در دوره بعد نیستند که بخان کاری بکنن هی باید برچسب بزنن دست بردارین از این همه تهمت دروغ بفکر اون دنیاتون باشید خجالت داره خدارا شکر اقای ریاحی خادم کاندید نشدند ای بابا

    امین

    نزدیک انتخابات شده از پستو اومدن بیرون
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان