واکنش امام جمعه رفسنجان به لغو سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در این شهر

  • شناسه خبر: 121458
واکنش امام جمعه رفسنجان به لغو سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در این شهر

امام جمعه رفسنجان گفت: متاسفانه جوانان که دستاورد مهم و سرمایه ملت هستند بها داده نمی شود و افراد مقتدر و بزرگی داریم که امروز به انها ارزشی داده نمی شود و امید است که با بها دادن به این قشر احمدی روشنهای بسیاری به عرصه بیایند و با فعالیتهای جوانان در حوزه انرژی هسته ای خاری به چشم دشمنان باشند.

خانه » سیاسی » واکنش امام جمعه رفسنجان به لغو سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در این شهر

فناوری هسته ای اوج اقتدار ملت ایران است. امام جمعه رفسنجان گفت: فناوری هسته ای اوج اقتدار ملت ایران است.

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه و دعوت همگان به تقوا الهی اظهار داشت: رعایت تقوی موجب می شود در زندگی اثار و برکاتی دیده شود.

وی تصریح کرد: پاسداری، حلم و بردباری یکی از هزاران برکات تقوا است و اختیار همسر خوب نیز یکی از برکات تقوا به شمار میاید.

رمضانی پور ادامه داد: یک جوان با تقوا همسری صالح، صبور و بردبلر و باتقوا، پاک و شایسته بودن را انتخاب می کند که این امر باعث می شود دنیا و اخرت هر دو زوج ساخته شود.

وی گفت: برخی تقوا را طمع می دانند در حالی که تقوا به معنای خودداری و خویشتن داری از محرمات است و انسان باتقوا مواظبت می کند تا در دام شیاطین و لغزش و انحراف نیفتد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه رعایت تقوا در زندگی موجب زیاد شدن روزی و خیر در دنیا و اخرت می شود  بیان کرد: حلم که یکی از برکات تقوا است به معنای خویشتن داری و مقاومت نفس در برابر خشم و فقر تعریف شده لذا  امامان معصوم ما نیز زندگی فقرانه و ساده ای داشتند که باید این را الگوی زندگی خود قرار دهیم و از شهوت مال و ثروت و شهوت دنیاپرستی و هوای نفس پرهیز کنیم.

رمضانی پور افزود: در طول ایام نوروز در رفسنجان به همت نیروی انتظامی شاهد کاهش تصادفات و امنیت خوبی در رفسنجان بودیم و از این نهاد و نهادهای مرتبط خدمات رسانی همچون هلال احمر , اتشنشانی و …. تشکر و قدردانی می کنیم.

وی تصریح  کرد: اموزش و پرورش نیز مدارس و فضاهای اموزشی خود را در اختیار مسافران نوروزی قرارداد تا این مسافران ضمن بهره مندی از مکانهای اقامتی مدارس به سهولت به گشت و گذار پرداختند.

امام جمعه رفسنجان میلاد امیرمومنان حضرت علی ع را تبریک گفت و افزود: در ۱۳ رجب که میلاد با سعادت این امام همام است اغاز ایام البیض و اعتکاف است و سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان نیز در تعدادی از مساجد این شهر ثبت نام از دلدادگان کوی نور در ایین اعتکاف را انجام می دهد.

رمضانی پور بیان کرد: در ایامی قرار داریم که سالگرد شهدایی نظیر سید محمد باقر صدر و شهید ماندگار از شهدای دوران دفاع مقدس، شهید صیاد شیرازی ، سیدمرتضی اوینی و نیز شهدای مدافع حرم از جمله حسین رحمانی هستیم که یادشان را گرامی می داریم .

وی به ۲۰فروردین که یاداور غرور ملی ایران است اشاره کرد و گفت: فناوری هسته ای اوج اقتدار ملت ایران است و جوانان انقلابی ما احساس کردند که میتوانند در این عرصه فعالیت داشته باشند .

رمضانی پور ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز حضور پر شور جوانان در این عرصه انرژی هسته ای را قابل تقدیر دانسته اند و فرمودند به جوانان اهمیت داده شود.

وی اظهار کرد: متاسفانه جوانان که دستاورد مهم و سرمایه ملت هستند بها داده نمی شود و افراد مقتدر و بزرگی داریم که امروز به انها ارزشی داده نمی شود و امید است که با بها دادن به این قشر احمدی روشنهای بسیاری به عرصه بیایند و با فعالیتهای جوانان در حوزه انرژی هسته ای خاری به چشم دشمنان باشند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: دشمن هر کار بزرگی که در ایران صورت می گیرد توطئه می کند و در زمانی که شهید احمدی روشن این شهید والامقام هسته ای در حوزه فعالیتهای انرژی هسته ای در ایران خوش میدرخشید  دشمن او را به شهادت رساند و اکنون نیز به وسیله داعشیها قصد از بین بردن مسلمانان را دارد اما دشمن بداند که ایران و دیگر کشورهای اسلامی در اوج عزت هستند .

وی خاطرنشان کرد دشمن در پی جنگ انتخاباتی است اما ما ملت ایران هرگز از کشته شدن و شهید شدن نمی هراسیم و تابع ولایت فقیه هستیم.

رمضانی پور تاکید کرد: مردم در انتخابات افراد کارامد و شایسته را انتخاب کنند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • seyed Reza

    باسلام. به نظر بنده عنوان و متن همخوانی ندارند اگر بیشتر در اینگونه موارد دقت شود هم سایت جذابیت بیشتری داره و هم وقت بازدیدکنندگان تلف نمیشه

    رفسنجانی

    دقیقا واگر ممانعتی از حضور و سخنرانی ایشان به عمل امده دوستان عزیز چون ایشان از اعضای فعال کمپین تبلیغاتی اقای بقایی و احمدی نژاد هستن و نه اینکه چون پدر شهید بزرگوار احمدی روشن ولی باز در هر صورتی جلوگیری از ابراز عقیده کار درستی نیست چه اقای احمدی روشن باشه چه اقای مطهری و چه هر فرد دیگری

    منتقد

    سلام . کجای این متنی که آورده اید اشاره دارد به واکنش امام جمعه محترم رفسنجان به لغو سخنرانی پدر شهید احمدی روشن در رفسنجان ؟ لطفا در رابطه با انتخاب عناوین اخبارتان دقت فرمایید .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان