دستگیری ۲نفر سارق با ۳۳ فقره سرقت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 121166
دستگیری ۲نفر سارق با ۳۳ فقره سرقت در رفسنجان

جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری دو نفر سارق داخل خودرو و مغازه با کشف ۳۳ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۳ و ۱۱ این شهرستان خبر داد.

خانه » اجتماعی » دستگیری ۲نفر سارق با ۳۳ فقره سرقت در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ رضا خلیلی نژادجانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان  در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت های متعدد داخل خودرو و مغازه در سطح شهرستان موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرارگاه مبارزه با سرقت این شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس  ابتدا شیوه سرقت ها را بررسی و مورد کارشناسی و تلاش برای شناسایی سارق ها در دستور کار قرار گرفت  که پس از بررسی و تلاش شبانه روزی ماموران تجسس کلانتری ۱۳ این شهرستان سرنخ هایی را در خصوص شناسایی سارق داخل خودرو و محل اختفا وی بدست آوردند.
سرهنگ خلیلی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۳ با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی وارد محل اختفا متهم شدند و وی را دستگیر کردند.
وی ادامه داد
: متهم به مقر پلیس دلالت و تحت بازجویی فنی و تخصصی پلیس قرار گرفت که در انجام تحقیقات اولیه متهم منکر انجام هرگونه سرقت شد اما با انجام تحقیقات فنی و استفاده از اصول علمی و پلیسی، به ۲۴ مورد سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
این مقام انتظامی افزود: در عملیاتی جداگانه. دیگر کارآگاهان  کلانتری ۱۱ نیز یک نفر سارق مغازه را شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه دستگیر که متهم به ۹ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.
سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند گفت: با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهیم داد عده ای قلیل امنیت مردم و مسافران را مختل نمایند لذا شهروندانی که خودرو و مغازه آن ها مورد سرقت قرارگرفته است جهت شناسایی و استرداد اموال خود به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه نمایند.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان همچنین بابیان اینکه تمامی سرقت ها از خودروهای فاقد لوازم و تجهیزات ایمنی ضد سرقت و مغازه هایی که ایمنی آن ها ضعیف بوده است انجام شده، از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را جدی گرفته و خودروی خود را به دزدگیر، قفل فرمان و دیگر تجهیزات ضد سرقت مجهز و کسبه  عزیز نیز اهمیت بیشتری به ایمنی محل کسب خود بدهند
وی در پایان افزود
ما افتخارمی کنیم  که اساسی ترین نیاز مردم و جامعه که امنیت است، را به بهترین وجه ممکن و با تلاش کارکنان خدوم نیروی انتظامی و همکاری و تعامل مسولین و مردم به صورت پایدار در رفسنجان برقرار کرده ایم و از شهروندان عزیز تقاضا داریم هر گونه موارد مشکوک را سریعا به ۱۱۰ گزارش نمایند.

برچسب ها:
دستیگری سرقت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان